شروع عالی شهرخودرو در لیگ برتر شاگردان گل‌محمدی را برای رقم زدن نتیجه‌ای بسیار بهتر از فصل گذشته امیدوار کرده است.

شروع امیدوارکننده شهرخودرو؛ شاگردان گل‌محمدی بالانشینی را هدف گرفته‌اند
 
به گزارش قدس آنلاین ، رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور به صورت رسمی آغاز شد و تیم‌های مختلف حاضر در این رقابت‌ها نبرد سنگینی را برای قهرمانی و حضور در رده‌های بالا دارند.

شهرخودرو خراسان اما در نخستین گام شروع بسیار امیدوارکننده‌ای داشت و موفق شد از همین ابتدای رقابت‌ها با برد مسابقات را آغاز کند و پیکان را در زمین خودش زمین‌گیر کند و امیدوارانه به ادامه رقابت‌های لیگ برتر فکر کند.

شهرخودرو پیش فصل بسیار خوب و آرامی را پشت سر گذاشت و البته بازیکنان خوبی را نیز جذب کرد هر چند که به گفته یحیی گل‌محمدی برخی از این بازیکنان دیرهنگام به ترکیب اضافه شدند و هماهنگی میان آنها زمان‌بر است اما شروع با برتری در رقابت‌های لیگ برتر و در گام نخست امر مهمی است که شهر خودرو موفق به آن شد.

آنها سال گذشته هفته نخست را شکست مقابل پرسپولیس در مشهد آغاز کردند اما این بار ورق برگشت و شهرخودرو موفق شد مقابل پیکان آن هم در خانه حریف به برتری برسد و این امتیاز بسیار مهمی برای این تیم محسوب می‌شود.

شهرخودرو می‌تواند با خوش‌بینی و البته با تکیه بر تجربه گران‌بهایی که سال گذشته کسب کرده و البته با تکیه بر بازیکنان مجرب خود امسال با اسبی زین شده پیش برود و حتی جزو مدعیان جدی اما چراغ خاموش قهرمانی باشد.

آنها سال گذشته نیز فصل را بسیار خوب به اتمام رساندند و امسال قرار است در آسیا نیز حضور پیدا کنند؛ شهرخودرو باید بتواند از امتیازات بازی‌های خانگی خود تمامی آنها را جمع‌آوری کند تا با امیدواری بیشتری به انتهای فصل بنگرد.

منبع : تسنیم

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.