یزد - استانداریزد گفت : همزمان با هفته دولت، هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی دراستان یزد برگزارخواهد شد.

هفدهمین «اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی» در یزد برگزار می شود

به گزارش خبرنگار قدس انلاین ، محمد علی طا لبی صبح شنبه در گفتگو  با اصحاب رسانه استان اظهارداشت: همزمان با هفته دولت ، استان یزد در تاریخ ششم شهریورمیزبان هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی است .

وی افزود: این اجلاتس از روز سه شنبه ۵ شهریوربا ورود میهمانان به استان یزد برگزار می شود و مراسم افتتاحیه این اجلاس با حضورمیهمانان داخلی وخارجی درشهرستان میبد برگزارخواهد شد.

طالبی تصریح کرد : درعصرچهارشنبه برنامه های این کارگروه برگزارمی شود که این برنامه ها تا صبح پنج شنبه ادامه دارد و مراسم اختتامیه این اجلاس با حضورمقامات کشوری، میهمانان داخلی و خارجی ، هیئت های مذهبی و مردم  استان در میدان تاریخی امیر چخماق یزد برگزارخواهد شد.

وی خاطر نشان ساخت: همه تمهیدات لازم برای برگزاری این اجلاس با شکوه دراستان اندیشیده شده وتا کنون استان تجربه برگزاری چنین اجلاسی را با این حجم میهمان نداشته و امیدواریم با برگزاری باشکوه این اجلاس معنوی، میزبان خوبی باشیم.

 استاندار ادامه داد: از نکات قابل توجه اجلاس هفدهم این است که این اجلاس در۵ مکان رسمی استان بزگزار می شود و این تنها برنامه رسمی در استان است که با این حجم میهمانان داخلی و خارجی برگزار می شود و تمام هزینه های این اجلاس با حمایت خیرین  ،هیئت های مذهبی و مردم تامین شده و حتی یک ریال بودجه دولتی برای کمک به این اجلاس در نظرنگرفته شده است . 

انتهای پیام /

 .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.