نائب رئیس شورای شهر همدان گفت: زیرساخت سامانه شفافیت شورای شهر و شهرداری همدان تامین شده است و به زودی این سامانه در شهر همدان رونمایی و بهره‌برداری خواهد شد.

سامانه شهاب شهرداری همدان به زودی بهره‌برداری می شود
 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حمید بادامی نجات صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه درآستانه فرارسیدن انتخابات سالانه هیات رئیسه شورای شهری همدان،افزود: در شورا و شهرداری کاری مهم‌تر از راه‌اندازی سامانه شفافیت شورا و شهرداری نیست حتی مهم‌تر از ساخت تقاطع ناهمسطح شهید همدانی است.
وی اظهار کرد: اکنون از شفافیت در شورا فقط جلسه علنی را داریم که برای تحقق شفافیت در عملکرد شورای شهر همدان باید زیر ساخت لازم برای آن فراهم می‌شد که اکنون این زیرساخت در دست اقدام و آماده سازی است و به زودی بهره‌برداری می‌شود.
 وی گفت: اجرای این طرح بخشی از طرح شهر هوشمند و الکترونیک است که در همدان اجرایی شده است همچنین شهرداری همدان افزون بر مرکز مطالعات شورا باید مرکز مطالعات اختصاصی داشته باشد که پیگیر تحقق آن هستیم.
 بادامی نجات افزود: همچنین سامانه مصوبه‌های شورا هم در دست اقدام است که با اجرایی شدن این سامانه شهروندان می‌توانند بروز از حضور افراد در شورا و مصوبه‌های آن مطلع شوند.
وی عضو شورای عالی استان‌ها است اظهار کرد: در شواری عالی استان به دنبال تحقق اجرایی شدن مرکز مطالعات در شهر ها بودیم که برخی از شهرهای کشور این مرکز با هدف علمی محور شدن فعالیت‌های شهرداری‌ها راه‌اندازی کردند و همچنین اعضای شورا شهرهای کشور ۱۲۴ هزار نفر هستند آموزش‌های مختلف ارایه کردیم.
 بادامی نجات افزود: در شورای شهر فعالیت زمانی تعیین شده ۷۰ است اما کار و فعالیت در شهرها به قدری است که اعضای شورای شهر بیش از این مقدار ساعت کار می‌کنند و اگر ۵۰۰ ساعت هم اختصاص دهند باز هم کم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.