خراسان جنوبی _حجت الاسلام معلمی امام جمعه بشرویه گفت :به برکت خون مقدس شهدا در چهل سالگی انقلاب اسلامی گرامیداشت هفته دولت را در امنیت و آرامش کامل برگزار می کنیم

تجدید میثاق با شهداو دیدار با امام جمعه بشرویه

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه ,حجت الاسلام سید محمد معلمی امام جمعه بشرویه در دیدار فرماندار و مسئولین ادارات و نهادها که به مناسبت آغاز هفته دولت و در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد , گفت : به شکرانه توفیقات الهی و به برکت خون مقدس شهدا ؛ در چهلمین سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گرامیداشت هفته دولت را در امنیت و آرامش کامل برگزار می کنیم .

 وی گفت :مجموعه کارکنان این نظام مقدس ولایی و اسلامی باید افتخار کنند که خدمتگزار مردم و بخصوص قشر محروم هستند .

 امام جمعه بشرویه به مسئولین یاد آوری کرد:مردم مشکلات مالی فراوانی دارند و باید خدمات دولت هرچه سریعتر تاثیر خود را در بهبود روند معیشتی مردم را بگذارد .

حجت الاسلام معلمی ضمن توصیه به رعایت تقوا به کارگزاران اسلامی هم گفت :یکی از الزاماتی که کارکنان و مسئولین نظام اسلامی باید به آن توجه کنند , ارتقاء سطح معنویت,توجه ویژه به تعالیم قرآنی و نماز اول وقت است ,چرا که هرچه در این مسیر بیشتر تلاش کنیم در خدمت رسانی به مردم و محرومین موفق تر خواهیم بود .

وی ضمن توصیه به مسئولین برای حضور در محافل و جلسات مردمی هم گفت : شرکت در مراسم و محافل مذهبی و فرهنگی در بین مردم سبب ایجاد رابطه صمیمی بین مردم و مسئولین می شود , و لازم است برای برقراری این پیوند صمیمی تلاش بیشتری شود .

حجت الاسلام معلمی اشاره ای هم به فرا رسیدن زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی کرد و گفت : در آینده ای نزدیک حماسه ای دیگر در کشور رقم خواهد خورد و آن هم برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی است و لازم است مدیران و کارکنان دستگاه های دولتی با پرهیز از جانبداری از نامزد خاص طوری عمل کنند تا ضربه ای به دستگاه خود وارد نشود .

امام جمعه بشرویه با اشاره به شیطنت های رژیم های آمریکایی و انگلیسی هم گفت : آمریکا و انگلیس همیشه دشمن ملت ایران بوده و هستند و باید در سیاست خارجی دشمن شناسی واقعی را در راس برنامه های سیاست خارجی خود قرار دهیم و گول لبخند های منافقانه  این دو دولت زورگو را نخوریم .

در ادامه این نشست "علی شفیعی " فرماندار بشرویه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دستگاههای دولتی در طول یکسال گذشته گفت :دولت جمهوری اسلامی با پشت سر گذاشتن برنامه توسعه پنجم وارد برنامه توسعه ششم شده و با تاکیدات مقام عظمای ولایت و رهبری سعی شده است با پرهیز از حاشیه پردازی ها هرچه سریعتر تحقق برنامه های ششم را دنبال کنیم .

 وی گفت :از سال ۹۰ به بعد مسئولین بودجه بندی دولتی سعی کرده اند وابستگی بودجه را به نفت کمتر کنند و بحمد الله این هدف روند خوبی داشته است .

فرماندار بشرویه افزود :علی رغم تهدیدات اقتصادی و تشدید تحریم ها بخصوص توسط دولت ترامپ , با برنامه ریزیهای مناسب سعی شده است که مسئله اشتغالزایی و توجه به محرومین و روستائیان بیشتر در دستور کار مسئولین قرار گیرد که روند رو به رشدی را شاهد هستیم .

شفیعی یاد آور شد: با هدف گزاری در برنامه ششم سعی شده است ,مسئله مسکن,کشاورزی,توسعه راهها و صنعت گردشگری بیشتر مورد توجه قرار گیرد , که در همین راستا در شهرستان بشرویه سهم اعتبارات این شهرستان از محل اعتبارت ملی نسبت به اعتبارات استانی بیشتر است .

فرماندار بشرویه یادآور شد :از هفته دولت سال ۹۷ تا کنون در شهرستان بشرویه اعتباری معادل سی میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی و تسهیلاتی برای ۱۰۷ پروژه که در این هفته افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد هزینه شده است .

 شایان ذکر است قبل از این دیدار مسئولین ادارات و نهادهای دولتی در معیت امام جمعه و فرماندار در محل مزارشهدای گمنام و گلزار شهدای شهر بشرویه حضور یافته و ضمن عطر افشانی قبور متبرک شهدا با آرمانهای شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید عهد نمودند .

/انتهای پیام.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.