مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از افتتاح ۱۷ پروژه عمرانی با اعتباری افزون بر ۷۰ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در هفته دولت خبر داد.

افتتاح ۱۷ پروژه عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی

به‌گزارش قدس آنلاین به‌نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی، مسعود مهدی زاده مقدم در بازدید از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی توس، گفت: ایجاد زیرساخت‌ها و فراهم کردن امنیت حضور سرمایه‌گذاران برای احداث و راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، یکی از دغدغه‌های اصلی این شرکت بوده تا با تجهیز و تکمیل پروژه‌ها برای کمک به‌صنعتگران و توسعه اقتصادی آنها عمل کنیم.

وی افزود: از تمام امکاناتی که داریم در جهت اجرای موفق سیاست های اقتصادی به خصوص اقتصاد مقاومتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان استفاده می‌کنیم تا امکان توسعه و اشتغال بیشتر برای استان فراهم شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی ادامه داد: ۱۷ پروژه عمرانی شامل راه و ابنیه، گاز و برق با اعتباری افزون بر ۷۰ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح شده، به‌بهره برداری می‌رسند که از جمله پروژه های اجرا شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی هستند.

وی با اشاره به‌اینکه خراسان رضوی ظرفیتی عظیم صنعتی است، بیان کرد: با توجه به‌فضای مطلوب کسب و کار در استان، برای شهرک‌ها و نواحی صنعتی از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده می‌کنیم که این روند مثبت ادامه داشته و نیز با ثمرات بیشتری ادامه یابد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با حمایت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، پروژه‌های زیرساختی مطلوبی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در استان انجام شده تا صاحبان صنایع دغدغه‌ای نداشته باشند.

مهدی‌زاده‌مقدم گفت: حمایت از صنایع خرد، کوچک و متوسط جزو اولویت‌های اصلی و برنامه‌های راهبردی این شرکت بوده تا علاوه بر ایجاد اشتغال در استان توسعه صنعتی، اقتصادی و توانمندی بیشتر صنعتگران را به‌دنبال داشته باشد، همچنین بخش خصوصی با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و فرصت‌ها، مشغول فعالیت باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.