سمنان- فرماندار سمنان گفت: ۱۰۷ طرح در بخش‌های مختلف اقتصادی و عمرانی این شهرستان همزمان با هفته دولت ۹۸ بهره‌برداری و کلنگ‌زنی شد.

۱۰۷ طرح عمرانی در سمنان کلنگ زنی و بهره برداری می شود

به گزارش قدس آنلاین؛ سید عباس دانایی روز شنبه در آیین گرامیداشت هفته دولت در شبستان امامزاده یحیی(ع) سمنان افزود: وضعیت مدارس فرسوده در شهرستان سمنان جدی و نگران کننده است و با دستور استاندار سمنان بخش قابل توجهی از اعتبارهای مرکز استان برای نوسازی مدارس در سال ۹۸ هزینه می شود.

وی تاکید کرد: ۵۰ درصد اعتبار شهرستان سمنان در سال ۹۸ در بخش آموزش و پرورش و نوسازی مدارس هزینه می شود.

وی خاطر نشان کرد: اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان در جذب اعتبارهای ملی تلاش کنند و تلاش دستگاه‌های اجرایی مربوط می توان برای توسعه سمنان اقدام کرد.

فرماندار سمنان ادامه داد: در هفته دولت امسال ۱۹ طرح با اعتبار یک‌هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی می شود و هفت طرح در بخش مدرسه‌سازی با اعتبار ۴۳۰ میلیارد ریال در شهرستان سمنان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

دانایی اضافه کرد: ۱۱ طرح اقتصادی با اعتبار ۲هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در هفته دولت سال‌جاری در بخش‌های مختلف صنعتی، میراث فرهنگی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به بهره‌برداری می رسد.

وی تصریح کرد: سه طرح اقتصادی سازمان صنعت، معدن و تجارت با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال در شهر سمنان در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می رسد.

دانایی گفت: در هفته دولت امسال ۷۷ طرح عمرانی با اعتبار ۶۵۰ میلیارد ریال در مرکز استان سمنان به بهره‌برداری می رسد.

فرماندار سمنان افزود: اجرای طرح های عمرانی و اقتصادی در استان سمنان در هفته دولت امسال در مقایسه با سال گذشته ۱۰۷ درصد افزایش یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.