شایعه شده است که نوکیا از تلفن هوشمند آینده خود یعنی نوکیا ۷.۲ در IFA ۲۰۱۹ در برلین رونمایی می‌کند.

"نوکیا ۷.۲" دوربین سه گانه دایره‌ای خواهد داشت +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین،  پیش از راه اندازی رسمی، یک تصویر واقعی از دستگاه به صورت آنلاین ظاهر شده است. آخرین خبر از سوی Joachim Kuss ، رئیس ارتباطات گروه Zeiss  شریک تصویربرداری نوکیا موبایل حاصل شده است و او صریحاً از دستگاه جدید نوکیا ۷.۲ در توییتی نام برد که اکنون این پست حذف شده است.

این تصویر از طراحی دوربین دایره‌ای در قسمت عقب که در تلفن های Lumia دیده شده بود پرده بر می دارد، این ماژول دارای سه سنسور دوربین است که دارای لنز اپتیکال ZEISS و یک فلاش LED است. دوربین اصلی یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی است که با یک لنز زاویه فوق‌العاده گسترده و حسگر عمق همراه است و یک اسکن کنندۀ اثر انگشت مدوّر در زیر ماژول دوربین نصب شده است.

اخبار لو رفته در گذشته حکایت داشت نوکیا ۷.۲  احتمالاً دارای صفحه نمایش ۶.۲ اینچی با رزولوشن FHD + با پشتیبانی از HDR۱۰ باشد و حاشیۀ پایین ضخیم و با مارک نوکیا داشته باشد.

از نظر طراحی ، انتظار می‌رود که این دستگاه با یک صفحه پشت شیشه‌ای یک طراحی تخت داشته باشد، همچنین شایعه‌ای هست که نوکیا ۷.۲ از پردازنده Snapdragon ۷۱۰ بهره می‌برد.

این سخت افزار ممکن است حداکثر ۶ گیگابایت رم را در خود جای دهد و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی را ارائه دهد و همینطور این تلفن هوشمند ممکن است با یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی ادغام شده و Android Pie را استفاده کند.

نوکیا پیش از این رویدادی را در تاریخ ۵ سپتامبر در برلین برگزار خواهد کرد که در آن تلفن‌های هوشمند جدیدی را معرفی می کند و در کنار نوکیا ۷.۲ احتمالاً این شرکت نوکیا ۶.۲ را نیز معرفی کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.