معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد گفت:۱۱۷پروژه همزمان با هفته دولت در شهرستان مشهد به افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.

افتتاح ۱۱۷پروژه در شهرستان مشهد همزمان با هفته دولت

سیدمحمدرضا هاشمی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: در هفته دولت ۱۱۷پروژه با اعتبار بالغ بر ۲۳۲میلیارد تومان در شهرستان مشهد به افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: این پروژه ها از محل بودجه های ملی ، استانی ، منابع داخلی دستگاه ها و تسهیلات بانکی برنامه ریزی و به پایان رسیده اند که ۳۷ پروژه با اعتبار ۱۵۸میلیارد تومان در سطح شهر مشهد ، ۶۶پروژه با اعتبار ۵۸میلیارد تومان در بخش مرکزی، ۹پروژه با اعتبار ۵میلیارد تومان در بخش احمدآباد و ۱۳پروژه با اعتبار ۹میلیارد تومان در بخش رضویه طی این هفته افتتاح خواهند شد.

هاشمی افزود: از جمله این پروژه ها می توان به پروژه شرکت آب و فاضلاب مشهد با اعتبار  ۳۷میلیارد تومان  و پروژه هایی در زمینه جهاد کشاورزی، برق منطقه ای و دامپزشکی  اشاره کرد.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد با اشاره به شخصیت والای شهیدان رجایی و باهنر و تلاش های خستگی ناپذیر این دو شهید برای رفع مشکلات و دغدغه های مردم ، تصریح کرد: دولت در طول چند سال گذشته علی رغم محدودیت های مختلف و بحران های غیر قابل پیش بینی اقتصادی برای کشور اقدامات و فعالیت های خوبی را در سطوح مختلف انجام داده است که انتظار می رود مورد رضایت مردم قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه ۳۵ تا ۴۰درصد از پروژه های هفته دولت در شهرستان مشهد مختص به حاشیه شهر مشهد است،افزود: حاشیه شهر مشهد از جمله مواردی است که مورد تاکید شخص وزیر کشور و همچنین استاندار خراسان رضوی است و از این رو دفاتر تسهیلگری در قالب طرح نجات مورد بررسی قرار گرفت و از ابتدای مهرماه در ۸منطقه حاشیه شهر مشهد فعالیت خودشان را آغاز خواهند کرد که انتظار می رود تغییرات و تحولاتی را در این منطقه انجام دهند اگرچه پیشنهاد می کنیم که رسانه ها به جای واژه حاشیه شهرمشهد از مناطق پیرامونی و کم برخوردار استفاده کنند زیرا وقتی اسم حاشیه شهر بکار برده می شود به طور طبیعی مواردی نظیر آسیب های اجتماعی و ضعف امکانات و موارد مشابه مطرح می شود این در حالی است که در این منطقه امکاناتی از قبل وجود داشته است .     

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.