همدان - نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر راه وشهرسازی باید مبنای قانونی افزایش ۴۰ درصدی عوارض آزاد راه تهران - همدان را تبیین کند چراکه این افزایش قابل قبول نیست.

افزایش ۴۰درصدی عوارض آزادراه تهران-همدان/وزیر راه علت را بیان کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از دفترنماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ،حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به افزایش ۴۰ درصدی عوارض آزاد راه تهران_همدان گفت: وزیر راه و شهرسازی باید مبنای قانونی افزایش عوارض آزاد راه تهران - همدان را تبیین کند چراکه این افزایش قابل قبول نیست.

وی افزود: در این راستا از وزیر راه وشهرسازی سئوال کردیم و وی باید در مجلس حاضرشود و پاسخگو باشد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب و اجرای این عوارض موجب اعتراض مردم همدان شده است.

وی بابیان اینکه به جای اینکه با درنظر داشتن وضعیت اقتصادی مردم تلاش شود برای رضایت عمومی از بار هزینه ها کاسته شود در اولین روز از هفته دولت هدیه وزارت راه و شهرسازی به مردم همدان افزایش ۴۰ درصدی عوارض آزادراه تهران_همدان بوده است، گفت:عصبانیت مردم به ویژه اهالی شهرستان فامنین و قهاوند کاملا بجاست زیرا عوارض ۴۵۰۰ تومان در ابتدای آزاد راه همدان - تهران به ۶۵۰۰ افزایش یافته است.

وی تاکید کرد: برای رسیدگی به این درخواست مردمی و پاسخگویی به مطالبات برحق آنها ضمن تذکر کتبی؛ از وزیر راه دعوت شده برای پاسخگویی در کمیسیون عمران مجلس حاضر و مبانی افزایش ۴۰ درصدی عوارض آزاد راه تهران_همدان را تشریح کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.