گیلان- سرپرست استانداری گیلان، با بیان اینکه آینده نگری و بهره گیری از اطلاعات به روز مبنای تصمیم گیری ها باید باشد، عنوان کرد: تفکر و اعتقاد برنامه ای، مشارکت و هم افزایی رموز موفقیت در اجرای اسناد توسعه‌ای است.

آینده نگری یکی از رموز موفقیت در اجرای اسناد توسعه ای است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان ، ارسلان زارع در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان گیلان، با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: همواره اندیشیدن و برنامه ریزی پیش از هر اقدام برای رسیدن به هدف، برای بشر و جامعه بهترین راهکار برای پیمودن مسیر توسعه بوده و می باشد.

وی با تاکید بر لزوم هم اندیشی، هم افزایی و گفتمان سازی بیشتر برنامه ای، تصریح کرد: شورای برنامه ریزی امکان به کارگیری اندیشه گروهی و رسیدن به خرد جمعی برای تصمیم سازی بهتر را تحقق می بخشد.

سرپرست استانداری گیلان با بیان اینکه آینده نگری و بهره گیری از اطلاعات به روز مبنای تصمیم گیری ها باید باشد، عنوان کرد: تفکر و اعتقاد برنامه ای، مشارکت و هم افزایی رموز موفقیت در اجرای اسناد توسعه‌ای است.

وی با تاکید بر لزوم اعتقاد به اجرای برنامه های توسعه‌ای و اسناد بالادستی میان مدت و بلند مدت از جمله برنامه ششم توسعه و سند آمایش سرزمین در جهت توسعه پایدار در استان و کشور، بیان کرد: لازم است تا با همگرایی و تلاش جمعی با جدیت در این مسیر گام برداریم.

زارع به ظرفیت بالای استان گیلان و امکان توسعه همه جانبه آن اشاره و تصریح کرد: تغییر نگاه توسعه ای سنتی به نگاه توسعه سبز – آبی، با رویکردهای توسعه اقتصادی دریامحور، تقویت و افزایش بهره وری در بخش کشاورزی، صنعت و خدمات، توسعه بوم گردی و گردشگری خلاقانه و نیز توجه به کارآفرینی می‌تواند آینده امیدبخش برای استانمان را ترسیم کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.