کهگیلویه وبویر احمد-معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد پروژه جاده پاتاوه ـ دهدشت را از مهم‌ترین پروژه‌های نیمه‌تمام استان دانست و گفت: تاکنون حدود ۶۰۰ میلیارد تومان برای اجرای این پروژه هزینه شده و حدود ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز برای تکمیل آن نیاز است.

تکمیل پروژه جاده پاتاوه ـ دهدشت نیاز به اعتبار دارد

به گزارش قدس آنلاین،معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد پروژه جاده پاتاوه ـ دهدشت را از مهم‌ترین پروژه‌های نیمه‌تمام استان دانست و گفت: تاکنون حدود ۶۰۰ میلیارد تومان برای اجرای این پروژه هزینه شده و حدود ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز برای تکمیل آن نیاز است.

عزیز فیلی در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود ۲ هزار و ۲۵۰ پروژه نیمه‌تمام در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: حدود ۸۵ درصد این پروژه‌ها ماهیت عمرانی دارند.

وی افزود: بخشی از این پروژه‌های نیمه‌تمام را پروژه‌های ریزی مانند تعمیر، تجهیز، طرح‌های مطالعاتی و غیره تشکیل می‌دهد و بخشی نیز طرح‌های کلان هستند.

وی اعتبارات امسال استان را یک هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان عنوان و بیان کرد: منابع اعتباری ما حدود ۱.۵ تا دو برابر برخی استان‌های همجوار است که این موضوع توجه ویژه دولت به استان ما را نشان می‌دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.