قزوین_ استاندار قزوین گفت: ۹۲۸ پروژه در هفته دولت افتتاح می شود.

۹۲۸ پروژه در هفته دولت افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عبدالمحمد زاهدی در نشست خبری که صبح امروز به مناسبت هفته دولت در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در هفته دولت ۹۲۸ پروژه در بخش دولتی و غیردولتی، در سه حوزه کلی امور زیربنایی و عمرانی، امور اقتصادی، امور فرهنگی و اجتماعی و با اعتباری بالغ بر شش هزار و ۷۴۵ میلیارد ریال افتتاح شده و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی افزود: این میزان پروژه برای سه هزار و ۹۰۵ نفر به‌صورت مستقیم و برای ۶ هزار و ۲۴۴ نفر نیز به‌صورت غیرمستقیم شغل ایجاد می کند.

استاندار قزوین به حواشی سال گذشته سفر نوبخت به قزوین اشاره و عنوان کرد: اعتباراتی که آقای نوبخت در سفر به قزوین واگذار کرده بود، توسط بنده و دکتر یاری پیش از سفر ایشان پیگیری و مصوب شده بود و در این سفر تنها باید اعلام می‌شد.

زاهدی به زمزمه‌های جابجایی خود از مسؤولیت استانداری اشاره و عنوان کرد: بنده از بهمن‌ماه بازنشسته می شوم و با توجه به اینکه در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم، چندین مرحله از جمله دیروز به وزیر کشور تأکید کرده‌ام تا استاندار جدید برای استان منصوب شود.

وی با اشاره به عدم برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی و مشکلات حاشیه‌ای در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: این جلسه نیز به لغو مراسم روز خبرنگار در قزوین منجر شد؛ تشکیل جلسات شورای فرهنگ عمومی در حوزه اختیارات استاندار نیست و بنده تنها یک عضو و نایب رئیس شورا هستم، در زمانی که رئیس شورای فرهنگ عمومی در استان حضور دارد بنده نمی‌توانم جلسات این شورا را برگزار کنم و امیدوارم با تغییرات صورت گرفته در مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، این جلسات به‌زودی برگزار شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.