فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: از جمله توفیقات مهم نیروی زمینی ارتش استقرار قدرتمندانه در مرزهای شمال شرق کشور و از بین بردن صدای ضد انقلاب در مرزها است.

صدای ضد انقلاب در مرزهای جنوب شرق کشور از بین رفته است

به گزارش قدس آنلاین، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز در مراسم افتتاحیه هفدهمین همایش تجلیل از ممتازین نزاجا  در مشهد گفت: بنده از شما همسران و کارکنان نیروی زمینی ارتش تشکر می‌کنم زیرا اگر همکاری شما نبود این بزرگواران نمی‌توانستند به درستی خدمت کنند.
وی تصریح کرد: ما در ارتش جمهوری اسلامی ایران اعتقاداتی داریم که در صدر این اعتقادات، اعتقاد به شکرگزاری از خداوند است و خداوند را شاکریم که ما را از نعمت امامت و ولایت بهره‌مند کرده است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه نیروی زمینی با توکل برخدا و وجود شما کارکنان ممتاز موفق به کسب توفیقات خوبی شده است، افزود: از جمله این توفیقات می توان به استقرار قدرتمندانه در مرزهای شمال شرق کشور و از بین بردن صدای ضد انقلاب در مرزها و شهرهای جنوب شرق کشور اشاره کرد.
حیدری به حضور ارتش در کنار مردم نیز اشاره داشت  و گفت: نیروی زمینی ارتش تلاش کرده در تمام اتفاقات غیر قابل پیش بینی ، نظیر سیل و زلزله در کنار مردم حضور داشته باشد که امیدواریم همه این اقدامات موجبات رضایت خداوند متعال و رهبر انقلاب را فراهم آورده باشد.

وی بیان کرد: همسران کارکنان ارتش، کانون خانواده را گرم می‌کنند و باید گفت بانوان به اندازه همسرانشان در موفقیت‌های ارتش سهیم هستند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش خطاب به همسران کارکنان ارتش گفت: شما باید بدانید امروز نوع مراقبت‌هایی که باید از فرزندان کارکنان ارتش انجام دهید، متفاوت است زیرا امروز فضای مجازی در شکل گیری و تربیت فرزندان نقش  تاثیرگذاری دارد و باید در این زمینه نیز حساس و مراقب بود.
حیدری تأکید کرد: باید برای تربیت فرزندان زمان صرف کرد و نباید از این حوزه غافل بود زیرا تربیت در جامعه کنونی بسیار سخت‌تر از گذشته شده است.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.