علی‌رضا پناهیان گفت: بارها به من پیشنهاد نمایندگی مجلس شده است.

بارها به من پیشنهاد نمایندگی مجلس شد
به گزارش قدس آنلاین  و به نقل از روابط عمومی جبهه آرمان‌خواهان واقع‌بین، حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان در کنگره مجمع آرمان‌خواهان واقع‌بین در مشهد، اظهار کرد: آرمان‌های انقلاب چیزی جز واقع‌بینی نیست.
پناهیان با اشاره درخواست‌ها برای نامزدی در انتخابات، تصریح کرد: بارها به من پیشنهاد نمایندگی مجلس شده است، حتی آقای هاشمی در انتخابات مجلس هفتم به من اصرار کرد که نامزد شوم، اما من می‌گویم یک فرد مشهور چه دلیلی دارد تا سلبریتی‌بازی در بیاورد. دموکراسی‌های غربی با همین شیوه‌ها زمین خوردند که هر کس مشهور شد، جلو برود و مردم هم به آن رأی دهد؛ این سیاست نیست.
وی با اشاره به ضرورت تحزب و کار تشکیلاتی، خاطرنشان کرد: فشاری سنگینی در تأیید صلاحیت‌ها بر شورای نگهبان وارد می‌شود. کار باید به این شکل باشد که این فشار روی احزاب قرار گیرد و احزاب افرادشان را تصفیه کنند. 
این استاد حوزه و دانشگاه افزود: این‌که یک فرد در جامعه ما به ریاست جمهوری می‌رسد و می‌گوید من مستقل هستم، خیلی خنده‌دار است و جالب‌تر این است که همان حامیان، اولین منتقدان او هستند. 
وی فرهنگ مقاومت را عین واقع‌بینی دانست و بیان کرد: اگر اسم آرمان‌خواهی را هم بردارند خود واقع‌بینی یعنی انقلابی‌گری، چراکه این دو قطبی آرمان و واقعیت اشتباه است.
پناهیان اضافه کرد: اصل ولایت فقیه جزو تئوری‌های واقع‌بینانه انقلاب اسلامی است، چون پارادوکس دموکراسی و هدایت آن توسط کارتل‌های سیاسی و اقتصادی را حل کرده است. بزرگ‌ترین واقع‌بین انقلاب، امام راحل و رهبر انقلاب هستند و این‌که مقام معظم رهبری آینده را پیش‌بینی می‌کنند ناشی از واقع‌بینی ایشان است.
وی با بیان اینکه «مگر جریان ولایتمدار انقلابی چیزی جز دیدن واقعیت‌هاست؟»، گفت: اگر نخست‌وزیر ایتالیا می‌گوید اشتباه کردیم برهنگی را رواج دادیم، این ناشی از واقع‌بینی اوست.
این استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: در آستانه انتخابات بی‌بی‎سی‌چی‌های خبیث، دعوای ارزش و واقعیت را راه‌انداخته‌اند. این افراد اجازه دهند بحث واقع‌بینانه انجام شود که مثلاً با حجاب بودن خانم‌ها، خانواده‌ها را تثبیت می‌کند و آیا امنیت روانی جامعه بدون حجاب حفظ می‌شود؟
در این نشست با رأی حاضران، اولین شورای مرکزی رسمی این تشکل برای مدت دو سال انتخاب شدند.
 در این انتخابات محمدسعید احدیان با 238 رأی حائز اکثریت آرا شد و آقایان مرتضی کامل‌نواب، علی صفوی‌شاملو، مصطفی غفاری، حامد رحیم‌پور، امیرحسین یزدان‌پناه، مسعود ولی‌زاده، سیدرضا علمی حسینی، نوید سروآزاد، سعید اکبریان، رضا صمدی، مهدی حسن‌زاده، امید ادیب، زهره نصیری و عباس پارسایی برای دو سال به عنوان اعضای شورای مرکزی مجمع آرمان‌خواهان واقع‌بین انتخاب شدند. همچنین فرزانه آفاق، فاطمه فیاض و میثم کلانتری نیز به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.