رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران گفت: بیانیه گام دوم می‌تواند سرفصل جدیدی در تاریخ انقلاب اسلامی باشد و بسیج می‌تواند نقش اساسی در موفقیت این بیانیه داشته باشد.

بیاینه گام دوم سرفصل جدیدی در تاریخ انقلاب اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی، در همایش سالانه تعالی اساتید و نخبگان بسیجی حوزه‌های علمیه استان‌های قم، خراسان رضوی، تهران و اصفهان  در مشهد گفت: بیانیه گام دوم می‌تواند سرفصل جدیدی در تاریخ انقلاب اسلامی باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  تصریح کرد: جوانان مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب هستند،از طرفی بسیج  هم به عنوان نهاد اجرایی انقلابی کشور می‌تواند نقش اساسی و تعیین کننده در موفقیت این بیانیه داشته باشد.

وی در خصوص حضور بسیج در دهه اول انقلاب، عنوان کرد: بسیج در پیروزی انقلاب اسلامی ،مردم متدین و انقلابی را به میدان آورد و با تکیه بر فرهنگ تشیع توانست در مقابل قوی‌ترین حکومت منطقه غرب آسیا به پیروزی برسد.

سردار سرتیپ پاسدار سلیمانی  با بیان اینکه بسیج با حضورش در میدان نبرد، تفکر عاشورایی و علوی را در جبهه ترویج داد، بیان کرد: در سال جاری، برای ۹۲ هزار شهید بسیجی کنگره برگزار می‌کنیم.

وی اظهار کرد: همه این‌ها به گنجینه تبدیل و باعث شده است  که امروز یک مکتب دفاعی ـ امنیتی داشته باشیم که می‌تواند در دنیا مورد الگو قرار گیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه با بیان اینکه برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب باید به وضع بسیج توجه کنیم، ادامه داد: باید در بحث بسیج آسیب‌شناسی کنیم.

وی با اشاره به ضرورت جذب بسیجیان، افزود: در این بخش نیازمند بسیج طلاب و روحانیون هستیم.

سردار سلیمانی با اشاره به تعمیر و بازسازی ۱۱ هزار منزل مسکونی سیل‌زده توسط بسیجیان، خدمت‌رسانی، مردم‌یاری و محروم‌زدایی را از دیگر عرصه‌های حضور در عصر فعلی دانست.

منبع : مهر

کد خبر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.