همدان- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از راه‌اندازی یک نیروگاه خورشیدی و ۸۵ پروژه برق با اعتبار ۲۶۳ میلیارد و ۷۸۸ میلیون ریال و کلنگ‌زنی ۲۸ پروژه با اعتبار ۵۸ میلیارد و ۹۱۸ میلیون ریال طی هفته دولت در استان همدان خبر داد.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۱۴ پروژه برق در همدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، محمدمهدی شهیدی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: به‌مناسبت فرا رسیدن این ایام ۸۵ پروژه برق با اعتبار ۲۶۳ میلیارد و ۷۸۸ میلیون ریال در استان همدان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: از این تعداد پروژه، ۲۱ پروژه با اعتبار ۴۶ میلیارد و ۱۰۵ میلیون ریال در شهرستان همدان، ۱۴ پروژه با اعتبار ۱۰۷ میلیارد و ۱۴۲ میلیون ریال در ملایر، ۷ پروژه با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال در نهاوند و سه پروژه با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شهرستان تویسرکان افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: ۷ پروژه نیز با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال در اسدآباد، هشت پروژه با اعتبار ۲۱ میلیارد و ۵۸۵ میلیون ریال در بهار، ۱۲ پروژه با اعتبار یک هزار و ۱۷۳ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال در کبودراهنگ قابل بهره‌برداری است.

وی ادامه داد: در شهرستان فامنین ۱۰ پروژه با ۵ میلیارد و ۲۱۶ میلیون ریال اعتبار، در شهرستان رزن نیز ۲ پروژه با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال و در شهرستان درگزین ۲ پروژه با اعتبار ۱۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال افتتاح می‌شوند.

شهیدی با تشریح پروژه‌های قابل افتتاح امسال بیان کرد: در قالب این پروژه‌ها بیش از ۳۱ هزار و ۸۷۴ متر شبکه فشار متوسط و ۲۷ هزار و ۲۹۰ متر شبکه فشار ضعیف احداث و ۱۳ هزار و ۸۳۰ متر شبکه فشار متوسط و ۶۸ هزار و ۶۰۰ متر شبکه فشار ضعیف اصلاح شده است.

وی با اشاره به نصب ۳ هزار و ۴۲۹ دستگاه و تعویض ۳۷۰ دستگاه لوازم اندازه‌گیری تک‌فاز، سه‌فاز و کنتور فهام یادآور شد: همچنین ۱۰۳ دستگاه پست هوایی و زمینی نصب و ۱۳۵ دستگاه نیز سرویس و اصلاح شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در ادامه بیان اینکه ۳۵ دستگاه تابلو نصب و ۲۳ دستگاه تابلو تعویض شده است، ابراز داشت: در روشنایی معابر نیز بیش از ۱۰ هزار و ۵۱۰ متر شبکه احداث و ۱۱۱ دستگاه چراغ نصب شد، که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: نیروگاه ۷ مگاواتی بشیک تپه کبودراهنگ نیز با اعتبار یک هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال توسط سرمایه‌گذار خصوصی از دیگر پروژه‌ها است که در این ایام به صورت آزمایشی وارد مدار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.