۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
کد خبر: 668143

خراسان شمالی- فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از گیر افتادن یک چوپان به همراه ۱۹ راس گوسفند در یک مخزن قیر روباز در این شهرستان خبر داد.

گیر افتادن چوپان در مخزن قیر
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جاوید مهری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه یک چوپان به همراه گله گوسفندانش در یک مخزن رو باز قیر در روستای امین آباد گرفتار شده اند بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه ماموران انتظامی پاسگاه ایرج به محض دریافت خبر به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: این چوپان که برای چرای گوسفندانش به بیابان های اطراف روستا رفته بود ناگهان در مخزن رو باز قیر کارخانه قیر مستقر در آن روستا گرفتار می شود.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این رابطه با همکاری عوامل آتش نشانی و چند دستگاه بیل مکانیکی، این چوپان و تعداد ۱۰ راس گوسفند از داخل مخزن بیرون کشیده شدند، یاد آور شد: تعداد ۹ راس دیگر نیز به دلیل فرورفتگی بیش از حد در داخل مخزن قیر تلف شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با بیان اینکه ۱۰ راس گوسفندی که از داخل مخزن بیرون کشیده شده بودند نیز به دلیل شانس کم برای زنده ماندن، در محل ذبح شدند، از شهروندان خصوصا اهالی روستا خواست تا به هیچ وجه در مکان های ممنوعه که امکان بروز هرگونه حادثه در آن متصور است تردد نکنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.