همدان- مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان همدان در اولین روز از هفته دولت در مراسم میثاق با شهدا با اشاره به اینکه امروز می‌خواهیم راه شهدا را ادامه دهیم و توان خود را در راه دین و نظام صرف کنیم گفت: تداوم راه شهدا خدمت به مردم، وطن و نظام است.

ادای احترام مدیران استان همدان به شهدا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید وامور ایثارگران استان همدان ، همزمان با آغاز هفته دولت، استاندار همدان، فرماندار همدان، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و کارکنان دولت با حضور در گلزار شهدا و قرائت فاتحه بر سر مزار سردار شهید حاج حسین همدانی با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند.

عارف مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در ابتدای  این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر را گرامی‌ داشت و با بیان اینکه در اولین روز دولت حضور در گلزار شهدا و تجدید بیعت به معنی این است که می‌خواهیم راه شما را ادامه دهیم اظهار کرد: حضور در گلزار شهدا نمایشی نیست، بلکه یک باور است.

ناصر عارف با اشاره به اینکه امروز می‌خواهیم راه شهدا را ادامه دهیم و توان خود را در راه دین و وطن صرف کنیم ادامه داد: تداوم راه شهدا خدمت به مردم و وطن است.

وی با اشاره به اینکه تلاش برای ساختن کشور و رسیدن به پیشرفت، عزت و عظمت برای نظام و حفظ استقلال برای رسیدن به اهداف شهدا است افزود: علما جنگ را به انواع مختلف تقسیم می‌کنند که سه جنگ نظامی، فرهنگی و اقتصادی مهمترین آنهاست.

تجدید بیعت با آرمان‌های همه شهدای انقلاب اسلامی 

استاندار همدان در این مراسم با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر اسوه و الگو بودند اظهار کرد: حضور ما در این‌ مکان مقدس به منظور تجدید بیعت با آرمان‌های همه شهدای انقلاب اسلامی است.

سید سعید شاهرخی ادامه داد: آرمان‌هایی که امام راحل برای استقرار نظام جمهوری اسلامی و تداوم آن طراحی کردند، با گذشت ۴۰ سال شاهد هستیم

وی با بیان اینکه خداوند به ما عنایت کرده در این برهه از زمان در جایگاه‌های مختلف خدمت کنیم افزود: با درک صحیح از مسیری که شهدا و شهدای دولت پیمودند امیدواریم بتوانیم خدمتگذار خوبی باشیم.

استاندار همدان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری اهمیت و حساسیت دولت را به خوبی بیان فرمودند و میزان مسئولیت ما را به بهترین وجه مشخص کردند ادامه داد: از نظر اجرایی هر کدام از ما مدیران در استان‌ها و جایگاه‌های مختلف مسئولیت سنگینی داریم و باید در صف اول خدمتگذاری به مردم باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.