فیلم های سینمایی «مسخره باز»، «پیلوت» و «شکستن همزمان بیست استخوان» به زودی روانه اکران می شوند.

 «مسخره باز»، «پیلوت» و «شکستن همزمان بیست استخوان» بزودی روی پرده

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، روز گذشته در تازه ترین جلسه شورای صنفی قراراد اکران سه فیلم سینمایی بسته شد. براین اساس فیلم سینمایی «پیلوت» ابراهیم ابراهیمیان، فیلم «مسخره باز» همایون غنی‌زاده  و فیلم «شکستن همزمان بیست استخوان» ساخته برادران محمودی به زودی به نمایش درخواهند آمد.

قرارداد «پیلوت» در گروه سینمایی زندگی بعد از فیلم «قسم» ثبت شد. جواد عزتی، حمیدرضا آذرنگ و سعیدآقاخانی، پریوش نظریه و با معرفی بهدخت ولیان بازیگران اصلی «پیلوت» را تشکیل می‌دهند و بانیپال شومون، گیلدا ویشکا، صفر محمدی و علی جعفری از دیگر بازیگران فیلم هستند.

همچنین قرارداد فیلم «مسخره باز» همایون غنی‌زاده در گروه آستارا و پس از فیلم «شاه کش» به ثبت رسید. این فیلم نخستین اثر سینمایی همایون غنی‌زاده ‌است که در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت و توانست چهار جایزه از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلم سینمایی بخش نگاه نو و سیمرغ بلورین فیلم‌های هنر و تجربه را کسب کند.

در خلاصه داستان آن آمده است: «تو پرورشگاه صدام می‌کردند مسخره باز! اما من مشت محکمی حواله صورت یکیشون کردم تا داستان رو شروع کنم». مسخره‌باز داستان جوانی شیفته بازیگری است که در یک سلمانی کار می‌کند و شب‌ها بعد از اتمام کار به تمرین بازیگری می‌پردازد.

علی نصیریان، هدیه تهرانی، رضا کیانیان، صابر ابر، بابک حمیدیان و ... از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

همچنین قرارداد فیلم «شکستن همزمان بیست استخوان» برادران محمودی برای ۲۰ شهریور در گروه آزاد ثبت شد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «عظیم یک پناهنده افغان است که در شهرداری تهران مشغول به کار است تا بتواند به خانواده مادر و برادرش فاروق کمک کند تا قاچاقی به آلمان بروند. اما در لحظه آخر فاروق از بردن مادرشان منصرف می‌شود و عظیم نیز متوجه می‌شود مادرشان نیازمند عمل پیوند است. عظیم باید بین جان خودش و مادرش انتخاب کند… ». محسن تنابنده، فرشته حسینی، سعید چنگیزیان و مجتبی پیرزاده از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

همچنین فیلم سینمایی «چاقی» به کارگردانی راما قویدل در گروه ایران، «برمودا» رهبر قنبری در گروه آستارا و «صدای منو می‌شنوید» صادق پروین آشتیانی در گروه فرهنگ از چهارشنبه هفته جاری ششم شهریورماه اکران می‌شوند و دیگر فیلم های روی پرده همچنان به اکران خود ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.