البرز- عضو شورای اسلامی شهر نظرآباد از پیگیری طرح احداث فرهنگسرا خبرداد و گفت: این پروژه در گذشته آغاز شده بود اما باتوجه به انتخاب شهردارجدید لازم دانستیم که احداث فرهنگسرا هرچه سریع تر پیگیری و مورد استفاده مردم و مراسم های فرهنگی قرار گیرد.

تسریع در احداث فرهنگسرای بزرگ نظرآباد با انتخاب شهردار

پرویز شمس در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: شهردار جدید نظرآباد از بدنه استانداری بوده و از هم اکنون که هنوز به طور رسمی فعالیت خود را شروع نکرده امور را به خوبی پیگیری می کند.

وی تعامل میان مدیران شهری را کلید توسعه دانست و تصریح کرد: نه تنها نظرآباد که در تمامی شهرها اگر میان مدیران تعامل وجود داشته باشد تمامی امور در آرامش و جهت منافع عمومی انجام خواهد شد این در حالی است که به شخصه به آینده نظرآباد با شهردار جدید امیدوار هستم چرا که اختلاف نظر به مراتب کمتری میان مدیران شهری این شهرستان دیده می شود.

عضو شورای اسلامی شهر نظرآباد ضمن اشاره به اهمیت توجه به حوزه فرهنگ گفت: در حال حاضر فرهنگ حلقه مفقوده در تمام کشور است و تمامی دستگاه ها باید جهت احیای این مهم تلاش کنند.

شمس ادامه داد: اگر با مقوله فرهنگ آشنا باشیم حتی در مباحث عمرانی و اقتصادی هم با چالش خاصی مواجه نخواهیم بود لذا در تلاش هستیم تا در دوره جدید مدیریت شهری به سهم خود از ظرفیت های موجود در نظرآباد استفاده و آموزش های فرهنگی را در اولویت امور قرار دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.