علی الصطوف گفت: حملات اخیر اسرائیل در سوریه، عراق و لبنان نه برای نتانیاهو و نه برای این رژیم فایده‌ای ندارد چراکه محور مقاومت ثابت کرده است پیروز نهایی این جنگ خواهد بود و مرحله پایان رژیم اشغالگر آغاز شده است.

تنش‌زایی اخیر صهیونیست‌ها آغاز پایان اسرائیل را رقم زد/ نتانیاهو یا باید نخست وزیر شود یا به زندان برود

«علی الصطوف» نماینده و عضو کمیته روابط خارجی پارلمان سوریه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه بین الملل قدس آنلاین تنش‌زایی اخیر رژیم صهیونیستی در جبهه‌های مختلف اعم از سوریه، عراق، لبنان و فلسطین علیه مقاومت را آغازی برای نابودی این رژیم توصیف کرد و گفت: هنگامی که محور مقاومت در نبرد های مختلف چه در سوریه و عراق و چه در لبنان و فلسطین و یمن موفق به پیروزی می شود، این پیروزی یک ضربه مستقیم به رژیم صهیونیستی است بنابراین با این اقدامات تجاوزکارانه سعی می‌کند واقعیت میدانی را تغییر دهد ولی به هر حال طرح صهیونیستی-آمریکایی در منطقه شکست خورده و این مقدمه فروپاشی و نابودی اسرائیل است.

علی الصطوف در مورد هدف اسرائیل از انجام این حملات گفت: یک از اهداف اسرائیل از انجام اینگونه اقدامات طولانی کردن بقای تروریست‌ها در منطقه و جنگ در سوریه و عراق است. علاوه براین نتانیاهو سعی می‌کند با توجه به نزدیک شدن موعد انتخابات در سرزمین‌های اشغالی نظر اسرائیلی‌ها را به خود معطوف کند و از این طریق پیروز انتخابات باشد. نتانیاهو دو گزینه بیشتر پیش رو ندارد، یا اینکه نخست وزیر شود و یا آنکه به اتهام فساد روانه زندان. ولی به هرصورت این حملات نه برای نتانیاهو و نه برای اسرائیل فایده‌ای ندارد چراکه محور مقاومت ثابت کرده است که پیروز نهایی این جنگ خواهد بود و مرحله پایان رژیم اشغالگر آغاز شده است.

نماینده پارلمان سوریه در ارتباط با نقش پیروزی های اخیر ارتش سوریه و محور مقاومت در ادلب و حماه در تنش زایی اسرائیل گفت: به طور قطع پیروزی‌های اخیر ارتش سوریه در ادلب و حماه و آزادسازی ده‌ها روستا و منطقه از سیطره تروریست‌ها به ویژه منطقه راهبردی خان شیخون بر تصمیم گیری های رژیم صهیونیستی تاثیر گذار است و شکست مستقیم برای آن محسوب می شود؛ چراکه پیروزی سوریه پیروزی تمام محور مقاومت، ایران، حزب الله و عراق است و در مقابل شکست تروریست‌ها شکست اسرائیل، آمریکا و دیگر حامیان آن است.

الصطوف با اشاره به سخنان اخیر سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و تهدید رژیم صهیونیستی به پاسخگویی به تجاوزات آن تصریح کرد: رسانه‌ها اعلام کردند که پس از سخنرانی سید حسن نصرالله، نتانیاهو به منظور بررسی اوضاع در شمال سرزمین های اشغالی و نوار غزه کابینه امنیتی اسرائیل را فراخواند. من معتقدم که مسؤولان اسرائیل از سخنان سید حسن نصرالله بیمناک شده‌اند، چراکه می‌دانند هنگامی که او در مورد موضوعی سخن می‌گوید، قطعاً به حرف‌های خود عمل می‌کند و انشالله پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود.

وی در ارتباط با اظهارات اخیر نتانیاهو و دستور به ارتش اسرائیل برای حمله به منافع ایران در هرجای ممکن تأکید کرد: این اظهارات توهمی بیش نیست. ایرانی ها به درخواست دولت سوریه در این کشور حضور دارند و کار آنها مشاوره به ارتش سوریه برای مبارزه با تروریسم است. آنها در خلیج فارس مقابل ایران شکست خورده اند و سیاست هایشان به نتیجه نرسیده است ونه اسرائیل و نه آمریکا در تضعیف ارتش ایران موفق نبوده‌اند و این ارتش امروز یکی از قویترین ارتش های جهان محسوب می شود. بنابراین اسرائیل توان ضربه زدن به ایران را ندارد و این گونه اظهارات توهمی بیش نیست.

عضو کمیته روابط خارجی پارلمان سوریه در پایان به عملیات ارتش سوریه و متحدان خود برای آزادسازی سرزمین‌های سوری از سیطره تروریست‌ها اشاره کرد و گفت: ارتش سوریه برنامه‌های نظامی مدونی دارد و طبق آن پیش خواهد رفت. امروز ریف شمالی حماه به طور کامل آزاد شده است و برنامه بعدی آزادسازی ریف جنوبی حماه و پس از آن ریف ادلب خواهد بود. ابتکار عمل در دست سوریه قرار دارد و بی تردید تا آخرین وجب از خاک سوریه آزاد خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.