۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
کد خبر: 668225

با تصویب یک طرح دو فوریتی میدان انتهای بولوار رضا مشهد به نام محمد خادم نامگذاری خواهد شد.

طرح دو فوریتی برای نامگذاری یک خیابان

به گزارش قدس آنلاین، در هفتادمین جلسه علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد که امروز در تالار شهر برگزار شد، طرحی دو فوریتی به منظور تغییر نام یکی از میادین شهر از سوی یکی از اعضای شورای شهر ارائه شد.

مسعود ریاضی در دفاع از دو فوریت این طرح، اظهار کرد: در فرودین ماه طرحی به منظور نامگذاری معبری به نام برادران خادم به شورای شهر ارائه و پس از مدتی تصویب شد. در حال حاضر بیش از یک ماه از تاریخ تصویب آن گذشته، اما تاکنون اجرایی نشده است.
وی ادامه داد: بر اساس شنیده‌ها شورای نامگذاری بر روی نامگذاری میدانی در انتهای خیابان رضا به نام محمد خادم به نتیجه رسیده‌اند. بر این اساس با توجه به اینکه فردا [سه‌شنبه ۵ شهریور ماه] روز کشتس است، تقاضا داریم این طرح را تصویب کنیم که جامعه کشتی خوشحال شوند.
بر این اساس با رأی اعضای شورای اسلامی شهر مشهد بر اساس این طرح میدان انتهای بولوار رضا به نام محمد خادم نامگذاری خواهد شد.
محمدرضا حیدری، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در حاشیه این جلسه در پاسخ به خبرنگاران در خصوص نحوه ارائه طرح دو فوریتی به شورا، گفت: ارائه طرح دو فوریتی از اختیارات قانونی اعضای شورای شهر است. بر این اساس امروز یکی از اعضا طرحی دو فوریتی به شورا ارائه دادند.
وی ادامه داد: با توجه به روز کشتی و اینکه این نامگذاری در شورای نامگذاری نز به تصویب رسیده بود اعضای شورا با این نامگذاری موافقت کردند.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.