یزد – رئیس امورمهندسی و اجرای طرح های شرکت گاز استان یزد گفت : همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی فاز سوم پروژه گازرسانی به مجموعه روستاهای دهستان شیرکوه و میانکوه ،وعملیات اجرایی گازرسانی به صنایع شهرستان مهریز در استان یزد آغاز شد .

 گازرسانی به دهستان شیرکوه و میانکوه در استان یزد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از شرکت گاز استان یزد ،سعید عقلی اظهارداشت : در ادامه گازرسانی به روستاهای استان همزمان با هفته دولت ،عملیات اجرایی فاز سوم پروژه گازرسانی به مجموعه روستاهای دهستان شیرکوه و میانکوه در استان یزد با برآورد اعتباری معادل ۳۵۰ میلیارد ریال آغاز شد و گلنگ پروژه مذکور با تأمین و اجرای ۲۰۰ کیلومتر شبکه توزیع و قابلیت نصب ۴ هزار عدد انشعاب خانگی و تجاری با قابلیت گازرسانی به ۳۹ واحد صنعتی به زمین زده شد.

وی با اشاره به کوهستانی بودن و موانع طبیعی مسیر از پروژه مذکور به عنوان یکی از بزرگ ترین و سخت ترین پروژه های گازرسانی در استان یزد و در سطح کشور نام برد و تصریح کرد: این پروژه  طی سه فاز اجرایی خواهد شد که بر این اساس فاز اول با ۶۰ درصد پیشرفت در حال اجرا بوده و انشاء ا... با حمایت همه جانبه مسئولین استان و با اتکا به پتانسیل بالای همکاران شرکت گاز و همکاری مردم و مسئولین منطقه و با اجرای فاز دوم و سوم، شاهد اجرا و بهره برداری آن در موعد مقرر خواهیم بود.

عقلی با اعلام گازرسانی به تمامی ۲۱ شهر استان، گازرسانی به روستاها را به عنوان یکی از مهمترین اولویت های این شرکت عنوان نمود و گفت: تاکنون در استان یزد گازرسانی به ۴۹۰ روستا صورت پذیرفته که بر این اساس ۹۳ درصد جمعیت روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند و برنامه گازرسانی به ۱۳۲ روستای دیگر که در برگیرنده حدود ۴ هزار خانوار می باشد نیز در دست اجرا می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.