ایلام- سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام گفت: در سال تحصیلی جاری، ۱۵ باب مدرسه با ۶۸ کلاس درس در سطح استان مهیای حضور دانش آموزان می باشند.

۱۵ مدرسه با ۶۸ کلاس درس آماده حضور دانش آموزان در سال جاری

به گزارش قدس انلاین، نصرت الله رحیمی صبح امروز (سه شنبه) در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: این ۱۵ باب فضای آموزشی در شهرستان های ایلام- مهران- ایوان سیروان- چرداول - ملکشاهی - دهلران و بخش چوار می باشند.

 وی با بیان اینکه برای این  اجرای این پروژ ها مبلغی بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان هزینه شده است، یادآورشد: ۹ میلیارد تومان از این مبلغ  توسط خیرین نیک اندیش تأمین اعتبار شده است.

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت: در تلاش هستیم با رفع موانع و مشکلات اداری دو مجتمع بزرگ شبانه روزی در زرین دشت دره شهر و مورموری آبدانان، این طرح ها در سفر آینده ریاست جمهوری به استان  افتتاح گردند.

رحیمی با بیان اینکه مجتمع  ۱۵ کلاسه پروین اعتصامی شهر ایلام در انتهای کارهای عمرانی خود قرار دارد، افزود:  امیدواریم بتوانیم این پروژه را برای اواخر مهر مهیا نماییم.

وی به طرح جمع آوری بخاری های نفتی در سطح مدارس استان ایلام اشاره و تأکید کرد:  قبل از فرا رسیدن فصل سرد سال برای استاندارد سازی و تجهیز مدارسی که علمک گاز نصب شده است، اقدام می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.