خراسان شمالی-فرمانده انتظامی خراسان شمالی از آزادی دختر بچه ۲ ساله، که توسط پدر معتادش به گروگان گرفته شده بود کمتر از ۵ ساعت در فاروج خبر داد.

کودک ۲ ساله گروگان گرفته شده با رشادت پلیس به آغوش مادر بازگشت

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی تماس شهروندان مبنی بر اینکه یک معتاد متجاهر در یکی از روستاهای شهرستان فاروج اقدام به ایجاد مزاحمت برای اهالی روستا و خانواده خودش می کند بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه متهم به محض روئیت ماموران اقدام به فحاشی و پرتاب سنگ به سمت آنان می کند، افزود: در نهایت متهم به داخل منزل خودش رفته و کودک ۲ ساله اش را گروگان می گیرد.

این مقام ارشد انتظامی در استان با اشاره به اینکه فرد مورد نظر، ماموران را تهدید می کند که اگر نزدیک شوند کودک خردسال را خواهد کشت، یاد آور شد: ماموران انتظامی با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی متهم را به آرامش دعوت می کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این فرد به علت شدت اعتیاد به مواد مخدر صنعتی با ماموران درگیر می شود، تصریح کرد: در نهایت متهم با هوشیاری و سرعت عمل ماموران دستگیر و به مقر انتظامی انتقال می شود.

سردار مظاهری با بیان اینکه ماموران با تلاش و رشادت تمام دختر بچه ۲ ساله که از ساعت ۲ بعد از ظهر روز یکشنبه ۳ شهریور ماه سال جاری تا ۷ غروب گروگان گرفته شده بود را آزاد و به مادرش تحویل می دهند، خاطر نشان کرد: متهم نیز بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با تاکید بر اینکه پلیس برای امنیت و آرامش شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد از مردم عزیز خواست تا در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.