سمنان- مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان گفت: مسئولان برای تامین اعتبار استانی و ملی خرید تجهیزات پزشکی قانونی سمنان، با وجود فشارهای خارجی و تحریم‌ها، تلاش کنند.

پزشکی قانونی سمنان با کمبود اعتبار روبرواست

به گزارش قدس آنلاین؛ مهدی نوروزی افزود: کمبود اعتبار در خرید تجهیزات آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان سمنان چالش اساسی است که مدیران کشوری و استانی با پیگیری برای رفع این مشکل تلاش کنند.

وی خاطر نشان کرد: قیمت تجهیزات پزشکی قانونی در سال جاری به نسبت سال ۹۷ سه برابر شد و با وجود مشکلات، اما اداره کل پزشکی قانونی استان برای خدمات‌رسانی با کیفیت و مطلوب به مراجعه کنندگان در تلاش است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان با بیان اینکه مراجعه‌کنندگان و دستگاه‌های اجرایی مربوط در بحث آزمایش‌های پزشکی قانونی دقیق‌ترین و شفاف‌ترین نمونه‌ها را خواستار هستند، گفت: با پیگیری‌های انجام شده از ابتدای سال ۹۸ تاکنون تامین ابزارهای پزشکی قانونی به صورت مطلوب انجام شده است.

نوروزی اضافه کرد: تعدادی از ابزارهای آزمایشگاه‌های پزشکی قانونی سمنان که به دلیل تحریم و تاخیر در واردات کشور در گمرک ترخیص نمی شد با تلاش مسئولان مرتبط روزهای آینده به استان وارد می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.