کردستان- استاندار کردستان گفت: ناهماهنگی میان دستگاه‌ها برای شیوه مواجه با سرمایه گذار و تولید کننده به این اقشار ضرر می‌رساند که در مجموع زیان آن به استان می‌رسد.

ناهماهنگی بین دستگاه های اجرایی به ضرر استان تمام می شود

به گزارش قدس آنلاین؛ بهمن مرادنیا در نشست هم‌اندیشی با معدن کاران کردستانی اظهار داشت: ناهماهنگی جدی میان دستگاه‌ها در نحوه تعامل با معدن‌کاران وجود دارد و تعامل خوبی در دستگاه‌ها برای این منظور دیده نمی‌شود.  

وی با اشاره به اینکه این میزان نارضایتی از سوی معدن‌کاران در دیگر استانها دیده نمی‌شود و قانون در همه کشور یکسان است، افزود: مدیران باید تعامل بیشتری در استان کردستان با معدن‌ کار و تولیدکننده داشته باشند.

مرادنیا با بیان اینکه مدیران زیرمجموعه‌های خود را توجیه و حساسیت‌های موجود را متذکر شوند، اضافه کرد: ما باید پشتیبان یکدیگر باشیم و از تولیدکننده در عمل حمایت کنیم که این حمایت در حرف انجام نمی‌شود.  

وی خواستار تشکیل جلسه ویژه کارگروه رفع موانع تولید شد تا در این جلسه تمام کسانی که مشکلاتی در حوزه معدن دارند آن را مطرح کنند و گفت: نمی‌شود در رابطه با معدن‌کاری که در سال‌های قبل پروانه گرفته اکنون به بهانه نداشتن شرایط لازم، مانع ایجاد کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.