خراسان شمالی- به مناسبت هفته دولت۴۶ پروژه با اعتبار ۲۴ میلیارد و ۸۵۴ میلیون تومان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان شمالی به صورت متمرکز افتتاح شد.

افتتاح ۴۶ پروژه در جاجرم

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری خراسان شمالی دکتر علی بیگ زاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت گفت: تجلیل از شهدای دولت یک تجلیل معمولی و ساده نیست بلکه تجلیل از یک جریان فکری بزرگ و انقلابی است که شهیدان رجایی و باهنر آن را پایه ریزی کردند و هنوز بعد از چهل سال این جریان فکری در جامعه حکم فرماست.

وی افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون در تمامی دولتها خدمات بسیار خوبی به مردم ارائه شده و این روند اکنون نیز ادامه دارد و کاری که برای مردم انجام شود قطعا ماندگار خواهد بود و وظیفه مسئولین خدمت به مردم است.

وی در ادامه گفت: در شرایط کنونی کشور ،تحریم ها فرصت بسیار مناسبی برای بارور کردن ظرفیتها و پتانسیل ها است که باید بتوانیم تهدیدها را به فرصت ها تبدیل کنیم.

بیگ زاده در ادامه با اشاره به ظرفیتهای شهرستان جاجرم گفت: خوشبختانه شهرستان جاجرم دارای ظرفیتها و پتانسیل های بسیاری است که یکی از مهم ترین این ظرفیتها آلومینا است که توانسته فرصت های شغلی مناسبی برای جوانان ایجاد کند که گام مهمی در راستای توسعه شهرستان جاجرم است.

وی افزود: فرودگاه، ایستگاه راه آهن،میراث فرهنگی، گیاهان دارویی از دیگر پتانسیل های شهرستان جاجرم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون استاندار افزود: یکی از مهم ترین ظرفیت های شهرستان جاجرم وجود نیروی انسانی متعهد و متخصص و بلوغ سیاسی مردم شهرستان است که در تمامی انتخابات مشارکت بالایی داشته اند.

بیگ زاده گفت: در سفر ریاست جمهور و هیئت دولت به استان تمامی مشکلات استان به هیئت دولت ارائه شد تا در جهت رفع مشکلات تصمیمات مناسب اتخاذ شود همچنین در این سفر ۲۱ هزار میلیارد تومان تفاهم نامه با بخش خصوصی منعقد شد که این امر می تواند در جهت توسعه استان موثر باشد.

گفتنی است: معاون استاندار در سفر یک روزه خود به شهرستان جاجرم از ساختمان در حال ساخت فرمانداری و فاز ۲بیمارستان جوادالائمه بازدید کرد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.