بیش از ۷۰۰واحد مسکن مهر در گلبهار بهره برداری شد.

بهره برداری از بیش از ۷۰۰واحد مسکن مهر در گلبهار

به گزارش قدس آنلاین، ۷۹۴ واحد مسکن مهر امروز در چهارمین روز هفته دولت با حضور استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسئولان استان در شهر جدید گلبهار بهره برداری شد.

استاندار خراسان رضوی در حاشیه این مراسم گفت: هزار و ۳۹۴ واحد مسکن مهر در هشت شهر استان همزمان با هفته دولت به بهره برداری رسیده که ۷۹۴ واحد با تلاش تعاونی ها و انبوه سازان برای اقشار کم درآمد در مدت سه سال آماده شده است.

علیرضا رزم حسینی با اشاره به حاشیه نشینی شهر مشهد افزود: با توجه به اینکه تعدادی از واحدهای مسکن مهر شهر گلبهار متقاضی ندارد، افرادی که در حاشیه شهر مشهد هستند در صورت تمایل می توانند از این واحدها استفاده کنند.

وی با اشاره به طرح نجات حاشیه شهر مشهد گفت: این طرح با جدیت و همکاری همه دستگاه های اداری به زودی عملیاتی می شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار نیز در این مراسم هزینه ناخالص هر مترمربع از این ۷۹۴ واحد مسکن مهر را ۸۰۰ هزار تومان اعلام کرد.

 هومن گریوانی افزود: افرادی که در این واحدهای مسکونی مستقر خواهند شد زیرپوشش بهزیستی، کمیته امداد و از اقشار کم درآمد هستند.

شهر جدید گلبهار که برای جمعیت ۲۰۰ هزار نفر و قابل توسعه تا ۴۰۰ هزار نفر ایجاد شده است با وسعت چهارهزار هکتار در ۳۵ کیلومتری شمال غربی مشهد در امتداد جاده مشهد -  قوچان واقع است.

ایجاد این شهر در سال ۱۳۷۲ به عنوان نخستین مصوبه "طرح جامع شهرهای جدید" به تصویب شورای عالی شهرسازی ایران رسید.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.