خوزستان- مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان از برپایی همزمان نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال با نمایشگاه هفته دولت به دلیل هم افزایی و صرفه جویی در هزینه دستگاه های اجرایی خبر داد.

برپایی نمایشگاه  هفته دولت با ۲۰۰ غرفه/ همزمانی نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال و هفته دولت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان امروز ۵ شهریور در نشست خبری نمایشگاه بزرگداشت هفته دولت ضمن تبریک این هفته، از برپایی همزمان نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال با نمایشگاه هفته دولت  به دلیل هم افزایی و صرفه جویی در هزینه دستگاه های اجرایی خبر داد و گفت: هدف ما از برگزاری دو نمایشگاه با یکدیگر پیوند بین هفته دولت، نهادهای جرایی، بخش خصوصی، دستگاه های اجرایی است تا نهادهای متولی کار و اشتغال را به نحو احسن نمایش دهیم.  

رضوانی با بیان اینکه در راستای همین صرفه جویی بعد از برگزاری نمایشگاه فولاد قبل ازهفته دولت، تقاضا کردیم تا سازه های ایجاد شده در محل باقی بماند، اظهار کرد: بر اساس برآوردها چیزی در حدود ۲۰۰ میلیون تومان صرفه جویی از برپایی و تزیینات غرفه ها صورت گرفت.

وی زمان آغاز افتتاح نمایشگاه دولت و کارآفرینی و اشتغال را از ۶ تا ۹ شهریور به مدت ۴ شب از ساعت ۷ الی ۲۳ اعلام کرد و افزود: افتتاح نمایشگاه روز ۴ شنبه ششم شهریور ماه ساعت ۲۱ با حضور استاندار خوزستان و نماینده ولی فقیه در استان و دیگر مسئولین برگزار خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه نماشگاه هفته دولت و کارآفرینی و اشتغال در دو سالن امام رضا و خلیج فارس برگزار می شود، درباره شرایط کیفی آن توضیح داد: این نمایشگاه با متراژ ۲ هزار و ۴۰۰ متر در قالب ۲۰۰ غرفه  به دستگاه های مختلف بخش خصوصی و دولتی برای ارائه عملکردهای آنها  در کنار هم واگذار شده است.

رضوانی از نمایش دست آوردهای حوزه اشتغال و کارآفرینی ۱۷ فرمانداری در این نمایشگاه خبر داد و اضافه کرد: قرار است در حوزه مناطق سیل زده حمایت ویژه از فرمانداران شود تا در این نمایشگاه شرکت کنند.
  
وی افزود:  ۳۰ سازمان بزرگ دولتی در نمایشگاه هفته دولت غرفه دار خواهند شد و بیش از ۱۰۰ شرکت خصوصی در حوزه کارآفرینی و اشتغال دستاوردهای خود را در حوزه صنعت، خدمات و گردشگری به نمایش می گذارند. حدود ۳۰ نشست خبری در نمایشگاه هفته دولت برگزار می شود واساتید مجرب در حوزه کارآفرینی نیز حضور دارند

رضوانی خطاب به دوستداران ورزش همگانی نیز یادآور شد: در روزهای اول و دوم نمایشگاه هفته دولت برنامه ورزش همگانی  به صورت مردمی با اهدای جوایز برگزار می شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان خاطر نشان کرد:  برای برگزاری نمایشگاه هفته دولت در سال جاری از دوستان اصحاب رسانه نیز استفاده کرده ایم و  بیش از ۶۰ برنامه رادیویی وتلویزیون از ابتدای هفته دولت شروع شد ه ۷۰ درصد تا الان انجام شده است. در حوزه بانوان برای اولین بار مدیران بانوی استان را دعوت کرده ایم.

وی یادآور شد:تشکیل کمیته ارزیابی برای اولین بار در نمایشگاه هفته دولت نیز برگزار و از ظرفیت سمن ها  در این نمایشگاه نیز استفاده خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.