با حضور استاندار خراسان رضوی، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از مسؤولان استانی در شهر گلبهار، عملیات اجرایی طرح اقدام ملی تولید 5 هزار و 378 واحد مسکونی و تامین زمین جهت تولید 17 هزار واحد مسکونی در خراسان رضوی آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی تولید ۵۳۷۸ واحد مسکونی در خراسان رضوی

به‌گزارش قدس آنلاین  به نقل اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، طی مراسمی با حضور استاندار خراسان رضوی، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از مسؤولان استانی در شهر گلبهار، عملیات اجرایی طرح اقدام ملی تولید 5 هزار و 378 واحد مسکونی و تامین زمین جهت تولید 17 هزار واحد مسکونی در خراسان رضوی آغاز شد.

استاندار خراسان رضوی در این مراسم ضمن ارائه گزارشی به رئیس‌جمهور که از طریق ویدئوکنفرانس دستور آغاز عملیات اجرایی را صادر کرده بود، گفت: امروز عملیات اجرایی 5 هزار و 378 واحد با دستور شما شروع می‌شود، همچنین برای 17 هزار واحد مسکونی هم تامین زمین شده است.

علیرضا رزم‌حسینی افزود: با توجه به مشکلات حاشیه مشهد بخشی از این واحدها در بافت فرسوده این مناطق ساخته می‌شوند، در همین راستا ساخت 2 هزار و 500 واحد را هم از سه ماه قبل در مناطق مذکور شروع کردیم که تا الان 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی پس از ارائه گزارش به رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در کنار همه اقدامات صورت گرفته در حاشیه مشهد، از ابتدای مهر ماه در هشت محله پایلوت، اقدامات جامع طرح نجات اجرایی می‌شود.

استاندار خراسان رضوی طرح نجات را نمونه‌ای از انسجام حکومتی در اجرای طرح‌ها دانست و بیان کرد: در این طرح که جمعیتی بالغ بر300 هزار نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد، برای بیش از 30 دستگاه تکالیفی مشخص شده است.

رزم‌حسینی با بیان اینکه برای نهادینه‌سازی گفتمان اقتصاد مقاومتی در خراسان رضوی تلاش می‌کنیم، خاطرنشان کرد: در اولین گام برای توسعه همه جانبه استان باید همه با هم همدل و همزبان باشیم تا با مشارکت همه ارکان حکومت زمینه پیشرفت و آبادانی فراهم شود.

 وی به مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی اشاره کرد و افزود: معین‌های اقتصاد مقاومتی علاوه بر سرمایه‌گذاری در پروژه‌ها، توانمندسازی جوامع محلی را نیز بر عهده دارند.

 گفتنی است؛ از 5 هزار و 378 واحدی که امروز با دستور رئیس‌جمهور عملیات اجرایی آن در خراسان رضوی آغاز شد، تعداد 2 هزار و 762 واحد به صورت پایلوت در شهر گلبهار احداث می‌شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.