معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: اولین مرحله جشن عاطفه ها در استان همزمان با سراسر کشور در ۷ و ۸ شهریور ماه امسال در معابر عمومی و مصلی های نماز جمعه برگزار می شود.

مرحله اول جشن عاطفه ها در ۷ و۸ شهریور برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، حسین گیلاسی با اعلام این خبر که جشن عاطفه ها با شعار «بارنگ مهر رویایی را بسازیم» برگزار می شود، افزود: به این منظور حدود ۴۰۰ پایگاه در سطح استان فعالیت دارند که ۱۸۰ مورد آن در مشهد مقدس مستقر می شوند.

وی ادامه داد: ۶۹ پایگاه در دفاتر کمیته امداد، ۱۷۱ پایگاه در مراکز نیکوکاری، ۸۸ پایگاه در مشهد و مابقی در مساجد و مراکز مقاومت بسیج فعالیت می کنند.

گیلاسی با اشاره به اینکه جشن عاطفه ها در ۲ مرحله برگزار می شود، افزود: اولین مرحله در ۷ شهریور با مشارکت مردم در معابر عمومی و ۸ شهریور با حضور نمازگزاران در مصلی های نمازجمعه و مرحله دوم در ۱۰ مهرماه با مشارکت دانش آموزان برگزار می شود.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی اظهار کرد: نیکوکاران به منظور کمک به جشن عاطفه ها برای فراهم کردن زمینه تحصیل دانش آموزان نیازمند علاوه بر واریز وجوه نقدی به شماره کارت ۱۱۱۱ – ۹۵۵۱ – ۹۹۱۸ – ۶۰۳۷ نزد بانک ملی با شناسه ۲۳۶۸۰ می توانند با شماره گیری کد # ۱ * ۸۸۷۷ * اقدام کنند.

وی زمان فعالیت پایگاه ها را از ابتدای صبح پنجشنبه ۷ و۸ شهریور ماه تا ۲۳ شب اعلام کرد و یادآور شد: پایگاه مرکزی کمیته امداد خراسان رضوی در مشهد مقدس در باب الرضا(ع) حرم مطهر ایجاد می شود.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.