قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: ارائه خدمات شایسته به مردم به ویژه زائران و مجاوران محروم حضرت رضا(ع) از اولویت های آستان قدس رضوی است.

خدمت رسانی شایسته به مردم اولویت آستان قدس رضوی است

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی خاکسار قهرودی در مراسم آغاز عملیات اجرایی ۵۳۷۸ واحد مسکونی و تامین زمین تولید ۱۷ هزار واحد مسکونی در استان خراسان رضوی که با حضور علیرضا رزم حسینی استاندار و مدیران کل دستگاه­های اجرایی استان در شهر جدید گلبهار برگزار شد، اظهار کرد: هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان والامقام رجایی و باهنر بهانه ای است که یاد و خاطره آن بزرگواران را گرامی بداریم و همه تلاش کنیم تا با همدلی و همراهی بتوانیم گرهی از مشکلات مردم شریف ایران اسلامی بگشاییم.

وی تصریح کرد: بالاترین سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توجه، اعتماد و اطمینان مردم به مسئولان است و بایستی حافظ و نگاهبان این سرمایه عظیم باشیم.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ضمن تقدیر از تلاش های ارزنده استاندار خراسان رضوی برای رفع چهره فقر و محرومیت از استان بیان کرد: آستان قدس رضوی در شهرهای چناران و سرخس به عنوان معین اقتصاد مقاومتی مشغول فعالیت است و با تاکیدات تولیت معزز آستان قدس رضوی خود را ملزم می دانیم که با همکاری و هم افزایی با بخش های دولتی برای حل مشکلات و معضلات مردم گام­های موثر و اساسی برداشته شود.

استاندار خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: طرح اقدام ملی تولید ۵۳۷۸ واحد مسکونی و تامین زمین جهت ایجاد ۱۷ هزار واحد مسکونی در استان خراسان رضوی با مشارکت دولت، آستان قدس رضوی و شهرداری آغاز شده است.

وی از مشارکت آستان قدس رضوی در این طرح ملی تقدیر کرد و گفت: در مجموع ۲۲ هزار و ۷۳۸ واحد مسکونی در این طرح آماده بهره برداری خواهد شد.

شایان ذکر است، دستور آغاز عملیات اجرایی این واحدهای مسکونی توسط دکتر روحانی، رئیس جمهوری اسلامی ایران  و به صورت ویدئو کنفرانس صادر شد.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.