مدیر عامل شرکت فرآورده‌های غذایی رضوی گفت: این شرکت تأمین مواد اولیه با کیفیت مورد نیاز میهمان‌سرای حضرت رضا(ع) را در دست اجرا دارد.

تأمین مواد اولیه با کیفیت ویژه میهمان‌سرا از سوی شرکت غذایی رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا اصیلی بیان کرد: طی ۴ ماه نخست سال جاری، ۸ هزار و ۴۱۶ کیلوگرم پیاز و سبزی سرخ شده تولیدی این شرکت به مهمان‌سرای حضرت ارسال شده است.
وی ادامه داد: پیاز و سبزی سرخ شده مورد نیاز میهمان سرا فقط توسط شرکت فرآورده‌های غذایی رضوی تهیه شده است.
مدیر عامل شرکت فرآورده‌های غذایی رضوی ادامه داد: این دو محصول از سال ۱۳۹۵ بر اساس درخواست مهمان‌سرای حرم مطهر رضوی تهیه و ارسال شده است.
وی کاهش مشکلات پخت غذا در مهمان‌سرا، تأمین پیاز و سبزی سرخ شده با کیفیت و تازه در حجم بالا و... را از جمله اهداف این شرکت از تهیه برخی مواد اولیه مورد نیاز مهمان‌سرای حضرت عنوان کرد.
اصیلی ادامه داد: برای تولید این مواد، مجوزهای لازم همچون پروانه بهداشت از مراجع ذی‌صلاح دریافت شده است.
وی درباره فرایند تولید این دو محصول گفت: پیاز خریداری شده پس از شست و شو، پوست‌گیری و خرد شده و در برهیترهای تحت خلاء، به صورت مکانیزه و در روغن سرخ کردنی، سرخ و آماده ارائه می‌شود.
اصیلی ادامه داد: همچنین سبزی شست و شو داده و خرد شده پس از ورود به شرکت، در برهیترهای تحت خلاء و به صورت کاملا مکانیزه در روغن مخصوص سرخ کردنی سرخ و پس از بسته‌بندی آماده عرضه می‌شود که متناسب با درخواست حرم مطهر رضوی ارسال خواهد شد.
مدیر عامل شرکت فرآورده‌های غذایی رضوی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای تولید و فروش پیاز و سبزی سرخ شده برای خارج از مهمان‌سرای حضرت رضا(ع) در دستور کار دارید؟ گفت: بازارهای هدف همچون بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها، هتل‌ها، زندان‌ها و... از سال پیش در دستور کار بوده است که در این خصوص در حال رایزنی هستیم.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.