خراسان شمالی-به مناسبت هفته دولت با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی در شهرستان مانه و سملقان تعداد ۶۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیاردو ۲۳۸ میلیون تومان بعلاوه یک پروژه بزرگ نیروگاه تولید برق با اعتبار بالغ بر یک میلیون دلار به صورت متمرکز افتتاح شد.

افتتاح ۶۵ پروژه در مانه و سملقان

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری خراسان شمالی، معاون امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: اگر بتوانیم سرمایه گذاران را در استان و شهرستان ها جذب کنیم مشکل اشتغال و کاهش قیمت ها را خواهیم داشت.

دکتر محمود قنبری از ایجاد مجتمع بزرگ رفاهی در شهرستان شیروان و مانه وسملقان توسط سرمایه گذار خبر داد و افزود: با توجه به اینکه این دو شهرستان در حاشیه جاده آسیایی و شاهد حضور مسافران است فرصتی مناسب برای ارتقای اقتصاد این شهرستان ها است.

وی همچنین از همایش بزرگ سرمایه گذاران بین المللی در آبان ماه با همکاری شهرداری در استان خبر داد و افزود: امیدوار هستیم با برگزاری این همایش بتوانیم سرمایه گذاران زیادی را در بخش های مختلف جذب کنیم.

وی با انتقاد از اینکه متاسفانه دلالان در این استان جولان زیادی می دهند افزود: متاسفانه به فکر منافع ملی و مردم نیستند.

قنبری اظهار داشت: ما باید در استان نظارت ها را افزایش بدهیم تا کالا و اقلام مورد نیاز مردم با افزایش قیمت روبه رو نشود.

وی با اشاره به مشکلات آرد در روزهای اخیر در استان گفت: کمبود آرد در استان نداشته ایم و این مشکلات بخاطر افزایش ۵ درصدی مسافران بوده است و با مدیریت توانستیم مشکلات را برطرف کنیم.

وی افزود: با متخلفان در خصوص مشکل آرد در نانوایی ها برخورد شد و آرد بیشتری را در اختیار واحدهای صنفی قرار دادیم.

قنبری بیان کرد: سال گذشته ۹۱ هزارتن گندم از کشاورزان خریداری شده که در سال جاری تاکنون ۱۵۵ هزار تن خریداری شده و پیش بینی می شود تا ۱۷۰ هزارتن برسد.

وی افزود: خراسان شمالی در بخش خرید گندم جز ۵ استان اول کشور است که مانه وسملقان رتبه اول در تولید گندم در استان را دارد.

همچنین دکتر قنبری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی و فرماندار شهرستان مانه و سملقان با حضور در منزل پدر شهید علی جعفری با وی دیدار کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.