زنجان- مدیر کل تبلیغات اسلامی گفت:مساجد متولی ندارند و برخی ارگانها مستقیم و غیر مستقیم ورود پیدا می کنند.

تبلیفات اسلامی رویکرد متفاوت تری را در پیش گرفته است

 به گزارش خبرنگار قدس انلاین: مدیر کل تبلعات اسلامی استان زنجان در  نشست خبری صبح امروز (چهارشنبه) با اشاره به برنامه های ویژه محرم گفت :سازمان تبلیعات با تاسی ازبیانیه گام دوم انقلاب که  ماموریت چله دوم انقلاب را در لایه های مختلف مشخص کرده است،در فعالیتهای خود رویکرد ی متفاوت تر از گذشته بانگاه راهبردی و مهندسی زیست بوم فرهنگی رسالت اصلی  خود را انجام میدهد.

حجت السلام سعید احمدی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری  در جمع مداحان  افزود: سبک زندگی اسلامی و خانواده از تاکیدات رهبری است که  اولین محور فعالیتهای ماست .

وی دومین فعالیت سازمان رادرتحلیل گام دوم، اسلام ناب محمدی ذکر کرد و ادامه داد: پویش همسر نوشتیم را تحت این  عنوان که ما خانواده ایم و سید الشهدا باهمراهی خانواده، حرکت کاروانی  و جمعی مقاومت را انجام دادند از دغدغه های ما دربحث مقاومت و خانواده  است.

احمدی  ازاعزام  ۹۰۰ نفر از مبلغین و مبلغات  در ایام محرم به نقاط مختلف استان با هدف  تاکید بر نقش و جایگاه خانواده خبرداد.

وی محور اصلی در سازمان را تاکید بر خانواده دانست و گفت :در این شبکه عظیم تبلیغی بر نقش خانواده  توجه جدی شده است.

حجت السلام احمدی تغییر نگاه سازمان را نقطه عطفی در پیشبرد اهداف اسلام ناب  محمدی ذکر کرد و اظهارداشت:سازمان با ۱۲ گروه متشکل از اساتید ،نخبگان ، حوزوی ها و... بعنوان قرار گاه فرهنگی مطرح و مسائل فرهنگی را  رصد می کند تا حرکتهایی را در راستای مهندسی زیست بوم فرهنگی برداریم.

احمدی با اشاره به برگزاری همایش تقدیر از پیر غلا مان و طلایه داران  تبلیغ  گفت:دوره های توجیهی مداحان برگزار می شود و یکی از اسیبهای مراسم های مذهبی ما قمه زنی است که البته این موضوع ‌کم رنگ تر شده است.

این مسئول ابراز داشت:در استان ۱۷۰مسجد داریم ولی متاسفانه  متولی مساجد مشخص نیست و برخی ارگانها مستقیم و غیر مستقیم ورود دارند که باید  شورای هماهنگی بین ارگانها را داشته باشیم

وی  گفت:طرح امام محله را  با هدف ارتقا و توانمند سازی مسائل فکری محله، با شش  مسجد شروع کردیم، ائمه جمعه شاخص و طر ح تحول مساجد را در برنامه داریم.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.