خراسان شمالی- معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی گفت: طرح نشاط معنوی در۳۵ بقعه متبرکه استان از۱۵ تیرماه سال جاری آغاز و تا ۲۹ مرداد ماه امسال ادامه داشت که در نهایت بیش از دو هزار و۵۰۰ دانش آموزدر این طرح شرکت کردند.

شرکت ۲۵۰۰ دانش آموز خراسان شمالی در طرح نشاط معنوی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی اکبر صفری، با اشاره به اجرای این طرح برای دانش‌آموزان همه پایه‌های تحصیلی، افزود: طرح تابستانی نشاط معنوی برای سه رده سنی کودکان، نوجوانان و جوانان و در دو گروه خواهران و برادران برگزارشد.

وی با بیان اینکه اختتامیه این طرح نیز در شهرستان‌های بجنورد، اسفراین و شیروان برگزار شد، ادامه داد: در طول این مهم بیش از یک هزار قلم هدیه خریداری و به دانش آموزان اعطا شد.

وی ادامه داد: برپایی کلاس‌های اوقات فراغت، خیمه‌های معرفت، قرائت و آموزش قرآن کریم، مفاهیم و حفظ، بیان احکام و مباحث اعتقادی، اردوهای زیارتی، ورزشی و تفریحی به منظور آشنایی با بقاع متبرکه استان در قالب طرح نشاط معنوی برپا شد.

صفری با اشاره به اینکه ۲۵ مبلغ برای اجرای این طرح اعزام شدند، گفت: میزان شرکت کنندگان در این طرح نسبت به سال گذشته از افزایش ۱۰ درصدی برخوردار بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.