روزنامه‌های کاتالان خبر دادند که در جلسه دیروز نمایندگان بارسا و PSG درباره نیمار مواضع دو طرف به هم نزدیک شده و احتمال توافق در 24 تا 48 ساعت آینده وجود دارد.

«نیمار» در دو قدمی بارسلونا

قدس آنلاین: به گزارش "ورزش سه"، هر دو روزنامه ورزشی کاتالونیا، موندو دپورتیوو و اسپورت امروز صفحه اول خود را به جلسه دیروز هیات اعزامی بارسا به پاریس با مدیران PSG اختصاص داده و خبر دادند که در این جلسه اوضاع برای بارسا خوب پیش رفته و دو طرف به موضع مشترک بسیار نزدیک شده‌اند.

هر دو روزنامه از عنوانهایی با مضمون "نیمار به بارسا نزدیک شد" استفاده کرده و مدعی شدند دو باشگاه در حال رسیدن به فرمولی برای نهایی کردن انتقال نیمار هستند. اسپورت می‌گوید انتقال نیمار به بارسا ظرف 24 تا 48 ساعت آینده قطعی خواهد شد.

اسپورت می‌گوید با اینکه در جلسه دیروز توافق قطعی‌ای انجام نشده ولی مواضع دو طرف آنقدر به هم نزدیک شده که باشگاه بارسلونا حالا نسبت به انتقال نیمار بسیار خوشبین است. حتی این باشگاه معتقد است نیمار ممکن است تا پیش از روز جمعه بازیکن بارسا شده باشد.

اسپورت می‌گوید در جلسه دیروز، هیات بارسا از گراو، مدیر اجرایی باشگاه، خاویر بورداس، مدیر بخش فوتبال، اریک آبیدال، مدیر ورزشی و آندره کوری، مشاور باشگاه و دوست خانوادگی نیمار تشکیل شده بوده. هیات PSG هم شامل لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه، جمال بوراس، مشاور و معتمد رئیس باشگاه الخلیفی و پینی زاهاوی به عنوان واسطه بوده است.

بر اساس این گزارش، بارسا دو پیشنهاد روی میز گذاشته است. اولین پیشنهاد پرداخت 150 میلیون یورو در سال 2020 و پرداخت پیش‌پرداختی کوچک در حد سی تا چهل میلیون یورو در حال حاضر بوده که به محض امضای قرارداد پرداخت می‌شود. پیشنهاد دوم بارسا پرداخت 170 میلیون یورو در دو قسط بوده که سررسید این اقساط سال 2021 و 2022 باشد. در این مورد هم پیش‌پرداخت سی تا چهل میلیون یورویی پرداخت می‌شود.

اما PSG پیشنهاد 150 میلیون یورویی را به شدت رد کرده چرا که آن را ناکافی می‌دانسته. اما باشگاه فرانسوی پیشنهاد 170 میلیون یورویی را پذیرفته درحالیکه این باشگاه پیش از این روی رقم 220 میلیون یورو اصرار داشت. ولی PSG خواستار این است که این مبلغ در یک قسط در سال 2020 پرداخت شود.

در حال حاضر صحبتی از دیگر بازیکنان مطرح نیست ولی ممکن است پای آنها هم وسط بیاید. بارسا ممکن است در آخرین لحظه برای باز کردن قفل مذاکرات از پیشنهاد دادن دمبله به PSGاستفاده کند.

اسپورت در نهایت نتیجه‌گیری می‌کند که با اینکه مذاکرات به نتیجه قطعی نرسیده ولی دست‌کم در حال حاضر قیمت نیمار مشخص شده است. قیمتی که 170 میلیون یورو خواهد بود. عدم توافق دو باشگاه در حال حاضر بر سر زمان پرداخت این مبلغ است و انتظار می‌رود در مذاکرات بعدی دو باشگاه بر سر این موضوع هم به توافق برسند. این گزارش مدعی است دو باشگاه ظرف 24 تا 48 ساعت  آینده بار دیگر مذاکرات خود را از سر خواهند گرفت و هدف آنها این است که انتقال نیمار تا روز جمعه انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.