وزیر کشور گفت: به امید خدا هیچ مشکل امنیتی را در ایام محرم پیش‌بینی نمی‌کنیم و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

تمهدیدات لازم برای امنیت مراسم درمحرم اندیشیده شده/ چالشی را پیش‌بینی نمی‌کنیم

قدس آنلاین: عبدالرضا رحمانی‌فضلی در پایان جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران در خصوص حمایت وزارت کشور از تولید گفت: عنایت بر این است که سیاست‌های دولت، مصوبات دولت و کارگروه‌های رفع موانع تولید و ایجاد تسهیلات و رسیدگی به مشکلات و معضلات واحدهای تولیدی را در اسرع وقت انجام دهیم.

وی که در حاشیه جلسه هیئت دولت سخن می‌گفت، ادامه داد: نشست‌هایی را هم با بخش خصوصی تحت عنوان جلسات مستمر با اتاق های بازرگانی داریم و همه کارها پیگیری می‌شود. به هر حال استانداری‌ها به عنوان واحد هماهنگ‌کننده موضوعات اصلی تولید در استان‌ها هستند. در وزارت کشور هم ما تحت عنوان معاونت هماهنگی اقتصادی این کارها را پیگیری می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم نقش خوبی ایفا کنیم.  

رحمانی فضلی در پاسخ به قدس آنلاین در خصوص آخرین هماهنگی‌های انجام شده برای ماه محرم نیز گفت: بعدی که به عهده وزارت کشور است، بحث انتظامات و امنیت و ایجاد تسهیلات برای برگزاری در اماکن است. یعنی هم اماکن و هم سطح خیابان‌ها و هم امنیت بصورت عام به عهده وزارت کشور است. تاکنون شورای امنیت در دو جلسه این موضوع را مطرح کرده، شوراهای تامین در استان‌ها این مساله را مطرح کرده‌اند و ما به امید خدا هیچ مشکل امنیتی را در این ایام پیش‌بینی نمی‌کنیم و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.  

وزیر کشور همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص تداوم حضور برخی خانواده‌های زلزله‌زده کرمانشاهی در کانکس گفت: اینطور نیست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.