فرمانده نیروی انتظامی نیشابور از دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی بلوار فضل در شهر نیشابور خبر داد.

عاملان نزاع دسته‌جمعی بلوار فضل نیشابور زمین‌گیر شدند

به گزارش قدس آنلاین ، سرهنگ حسین دهقان‌پور اظهار کرد: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر وقوع نزاع دسته‌جمعی و مسدود کردن بلوار فضل با تهدید اسلحه، موضوع به‌صورت جدی در دستور کار پلیس شهرستان نیشابور قرار گرفت.

وی افزود: پلیس در بررسی‌های سیستمی و تحقیقات میدانی دریافت که ۱۰ جوان با ۳ دستگاه خودرو، در ساعت یک و ۲۰دقیقه بامداد با یکدیگر درگیرشده و ۲ نفر نیز در این درگیری مجروح شدند؛ اما طرفین نزاع، قبل از حضور پلیس محل را ترک کردند.

فرمانده نیروی انتظامی نیشابور با اشاره به انتشار این خبر در فضای مجازی از یک سو و ضرورت پیگیری، تصریح کرد: این ماجرا با تحقیقات پلیسی ادامه یافت و در بررسی بعدی مشخص شدکه ۲ مجروح درگیری که با سلاح سرد صدمه دیده بودند، به بیمارستان مراجعه و پس از مداوا، از مرکز درمانی ترخیص و هیچ‌گونه شکایتی نیز نداشته‌اند.

سرهنگ دهقان‌پور در ادامه بیان کرد: از آنجا که انتشار خبر در فضای مجازی حاشیه‌هایی را  به همراه حس ناامنی برای شهروندان ایجاد کرده بود، تیم‌های متشکل از کلانتری ۱۳ و پلیس امنیت عمومی شهرستان نیشابور، به دستور دادستان، بررسی‌های علمی خود را ادامه دادند و با بررسی‌های گسترده و پیگیری سرنخ‌های به‌دست‌آمده، یکی از طرفین نزاع را چهره‌زنی و مورد شناسایی قرار دادند.

سرهنگ دهقان‌پور خاطر نشان کرد: مأموران دایره عملیات ویژه پلیس امنیت در ادامه پیگیری خود، ۵ متهم که یکی از آنان اسلحه شکاری داشت را شناسایی کرد. تاکنون ۳ تن از این افراد دستگیر شده‌اند و ۳ دستگاه خودرو آنان توقیف شده است. تحقیقات برای دستگیری دیگر متهمان و علت و چرایی این نزاع دسته‌جمعی ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با تقدیر از همکاری شهروندان و حمایت دستگاه قضایی تأکید کرد: مهم‌ترین شرط پایداری امنیت در هر جامعه‌ای، مشارکت مردم با پلیس است و پلیس تمام سعی و تلاش خود را در جهت رضایت‌مندی و کسب اعتماد مردم به کار خواهد بست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.