۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
کد خبر: 668552

مدیرصندوق بازنشستگی کشوری شعبه استان خراسان رضوی گفت: هم اکنون ۱۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر بازنشسته و وظیفه بگیر زیر پوشش مدیریت بازنشستگی کشوری خراسان رضوی هستند و این استان از این نظر رتبه دوم در کشور را به خود اختصاص داده است.

خراسان رضوی ۱۱۱۵۰۰ بازنشسته دارد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا کریمدادی با اشاره به برگزارش همایش تکریم بازنشستگان در خراسان رضوی اظهار داشت: این همایش که روز گذشته در مشهد برگزار شد در واقع هدف ارتقا منزلت و پایگاه اجتماعی و ترویج فرهنگ احترام به این افراد را در جامعه دنبال کرده است.

وی با بیان اینکه جمعیت قابل توجهی از استان خراسان رضوی را بازنشستگان تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: هم اکنون ۱۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر بازنشسته و وظیفه بگیر زیر پوشش مدیریت بازنشستگی کشوری خراسان رضوی هستند و این استان از این نظر رتبه دوم در کشور را به خود اختصاص داده است.

مدیرصندوق بازنشستگی کشوری شعبه استان خراسان رضوی ادامه داد: تعداد بالای بازنشستگان کشوری در این استان نشان از الزام توجه به آنها داشته و خوشبختانه همکاری مناسبی بین صندوق بازنشستگی و کانون‌های بازنشستگی ادارات مختلف برای بهبود وضعیت این قشر در خراسان رضوی وجود دارد و برنامه‌هایی با محوریت ارتقای کیفیت زندگی برای آنها در نظر گرفته شده است.

کریم‌دادی تأکید کرد: در برنامه روز تکریم بازنشسته که همزمان با ۲۵ ذی‌الحجه هر ساله برگزار شده و امسال نیز دوره چهاردهم آن برگزار شد سعی در تجلیل از قهرمانان ورزشی پیشکسوت و افراد فعال و پیگیر در مورد خواسته‌های بازنشستگان شده و به همین علت در همین دوره از جشن از حدود ۴۰۰ نفر از بازنشستگان ادارات دولتی با همکاری برخی از نهادها تجلیل به عمل آمد.

وی بیان کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی مانند حافظ خوانی، برنامه‌های ورزشی مانند مسابقات مختلف و سایر برنامه‌هایی از این دست برای حفظ نشاط و ارتقای کیفیت زندگی بازنشستگان از جمله مواردی است که در دستور کار صندوق بازنشستگی کشوری شعبه استان خراسان رضوی قرار گرفته است.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.