زنجان-رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: جمعیت هلال احمر کشور جزء ۱۰ جمعیت برتر به واسطه توانمندی و تجربه مطرح است.

۱۷ پروژه در کشور به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین: رئیس هلال احمر کشور ظهر امروز(چهارشنبه) در جمع اعضای جمعیت هلال احمر استان زنجان  با اشاره به اینکه وظایف هلال احمر تنها به حوادث خلاصه نمی‌شودیاد آور شد: جمعیت هلال احمر به عنوان اولین وظیفه احساس دردمندی به همنوع خود را بدون توجه به نژاد و پوست وظیفه خود میداند.

پیوندی ادامه داد: جمعیت، کاهش آلام و تسکین رفع نیازمندیها را در هر شرایط زمانی از وظایف اصلی خود می داند.

 وی  تکریم انسان ها،ترویج روحیه صلح و دوستی و ارتقای سلامت را از دیگر وظایف اصلی جمعیت هلال احمر کشور ذکر کرد و اظهارداشت:جمعیت هلال احمر کشور جزء ۱۰ جمعیت برتر به واسطه توانمندی و تجربه مطرح است.

 وی با اشاره به حوادث تلخ سالهای اخیر، زلزله کرمانشاه وسیل گلستان، گیلان  ولرستان اضافه کرد:  این حوادث خسارت زیادی را برای ۷۶ هزار نفر از مردم کشورمان به بار گذاشت و کمک‌های مردمی در این راستا به ۲۲۰ میلیارد تومان می رسد.

 پیوندی  با اشاره به این که احساس همدردی و همدلی  از کهن در ایران مطرح بوده است گفت: کمک به هم نوع بر اساس ارزش‌های اسلامی تقویت شده است.

 وی با اشاره به اینکه سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ارتباط مستقیمی با جوانان خلاق و سازمان های جوانان  دارد اضافه کرد: جمعیت هلال احمر ارتباط نزدیکی با خیرین دارد ودر مجموع این سازمان برون گراست و محصور در خود نیست.

 رئیس جمعیت هلال احمر کشور در خاتمه با اشاره به بهره برداری پروژه های مختلف در سطح کشور همزمان با هفته دولت گفت: ۱۷ پروژه در ۱۲ استان کشور به بهره برداری رسیده و در این راستا حدود  ۱۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار استانی و ملی  برای اجرای این پروژه ها تأمین شده است. استاندار زنجان با اشاره به اینکه با تقویت مقوم های وحدت  در آینده، به اقتدار انقلاب  افزوده می شود گفت: گفت ایجاد یاس  ناآرامی در اذهان مردم زبان وحدت نیست و موجب  تحلیل‌های غلط به بیگانگان می شود.

فتح الله حقیقی با تاکید بر اینکه باید شرایط را درک کنیم وی امروز دولت برآمده از اراده ملت است و تمام قوا باید  یکصدا بر مقووم های انقلاب بیافزایند.

  وی با اشاره به اینکه ۵۰۷ پروژه طی هفته دولت به بهره برداری می رسد اضافه کرد: حجم سرمایه‌گذاری پروژه‌ها ۴ هزار و ۳۴۰ میلیارد تومان است که زمینه  اشتغالزایی ۵ هزار نفر را محقق می سازد.

 استاندار از آغاز به کار چهار واحد تولیدی تعطیل شده  بعد از گذشت ده سال  خبر داد و گفت:واحد تولیدی ابهر بافت و چینی هیس  بعد از  چندین سال تعطیلی به چرخه تولید بازگشتند.

 حقیقی پرورش  دام سبک را از دیگر برنامه های  اولویت داره استان  عنوان کرد و گفت:پرورش  ۶۰ هزار راس دام سبک و گوسفند را در استان خواهیم داشت.

 وی با اشاره به اینکه ۵۰۰ هزار هکتار زمین تحت پوشش گیاهان دارویی قرار دارد اظهارداشت: تعهد استان در آبیاری نوین در ۲۵ هزار هکتار  بود که امروز ۱۹ هزارهکتار تحویل دادیم و  تاپایان سال نیز هزار و ۵۰۰ هکتار را به اتمام خواهیم رساند.

 استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنانش با اذعان به اینکه تعداد بیکاران استان  در سال گذشته ۳ هزار و ۱۱۰ نفر بود و این تعداد طی سال جاری به ۳هزار و۱۸۲ نفر رسیده است گفت: خوشبختانه واحدهایی تولیدی طی یک سال اخیر تعطیل نشده است.

 گفتنی است  همزمان با حضور رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور در استان زنجان،از سالن همایش های  جمعیت هلال احمر استان زنجان که بعد از ۲۷ سال بازسازی شده است بهره برداری شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.