اوایل ماه جاری HP از Chromebook x۳۶۰ در هند رونمایی کرده بود، اکنون این شرکت با اعلام سری Chromebook ۱۴ ، نمونه کارها Chromebook خود را گسترش داده است.

"HP Chromebook ۱۴" با صفحه نمایش لمسی راه‌اندازی شد +قیمت و مشخصات

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، اوایل ماه جاری HP از Chromebook x۳۶۰ در هند رونمایی کرده بود، اکنون این شرکت با اعلام سری Chromebook ۱۴ ، نمونه کارها Chromebook خود را گسترش داده است. در بیانیه  Vickram Bedi ، مدیر ارشد Personal Systems ، HP Inc. هندوستان گفت: "پس از معرفی موفقیت آمیز HP Chromebook x۳۶۰ اخیراً ، ما هیجان زده ایم که نمونه کارها Chromebook خود را گسترش دهیم تا تجربه استثنایی در سیستم عامل Chrome و رایانه بسته بندی شده برقی را داشته باشیم که عملکردی مناسب برای همه کاربرانمان داشته باشد.

مشخصات فنی:

HP Chromebook ۱۴ صفحه نمایش لمسی ۱۴ اینچی با رزولوشن HD را ارائه می‌دهد، این لپ تاپ دارای لولای ۱۸۰ درجه است و وزن آن ۱.۵۴ کیلوگرم است، در بخش صدا ، Chromebook ۱۴ به بلندگوهای دوگانه Bang و Olufsen برای تجربه صدای غنی مجهز است و از این لپ تاپ در گزینه‌های رنگ Chalkboard Grey و Snow White می‌توان استفاده کرد.

Chromebook ۱۴ جدید توسط پردازنده‌های دو هسته‌ای Intel Apollo Lake ساخته شده است، این دستگاه ۶۴ گیگابایت حافظه SSD و ۱۰۰ گیگابایت حافظه Google Cloud را ارائه می‌دهد، Chromebook ۱۴ سیستم عامل Chrome را با دسترسی به بیش از یک میلیون برنامه Android اجرا می کند و این دستگاه در کمتر از ۱۰ ثانیه قادر به بوت شدن است و کاربران می توانند فقط با ورود به سیستم با حساب Google خود به طور مستقیم به پرونده ها و داده های خود دسترسی پیدا کنند. Chromebook ۱۴ همچنین از زبان محلی پشتیبانی می کند و به راحتی با تلفن‌های هوشمند Android همگام سازی می‌شود.

Chromebook ۱۴ دارای ویژگی‌های امنیتی مانند Verified Boot است که برای ترمیم هرگونه خرابی در سیستم ، خودآزمایی را انجام می‌دهد، محافظت از ویروس، به روزرسانی خودکار و یک ویژگی Sandboxing داخلی وجود دارد که صفحات وب و برنامه ها را در یک محیط جداگانه اجرا می‌کند تا از ابتلا به ویروس جلوگیری کند.

در بخش باتری HP Chromebook ۱۴ قدرت خود را از باتری ۴۷Whr دریافت می‌کند.

قیمت گذاری و در دسترس بودن:

HP Chromebook ۱۴ با قیمت ۲۳،۹۹۰ روپیه به بازار عرضه می‌شود و برای خرید در ۲۵۰ فروشگاه جهانی HP در ۲۸ شهر ، فروشگاه آنلاین HP ، آمازون و Flipkart در دسترس است.

به عنوان بخشی از پیشنهادهای فروش ، مشتریان، اشتراک Google One را با ۱۰۰ گیگابایت ذخیره سازی و سایر مزایای اختصاصی به مدت ۱۲ ماه دریافت می‌کنند، کاربران جیو می‌توانند داده های پر سرعت ۲ گیگابایتی را از دستگاه JioFi به مدت یک سال به همراه اشتراک اولیه در ۱۴+ برنامه‌های Jio Digital بهره ببرند و در آخر دانشجویان بسته آموزش منحصر به فرد را تا ۳۵،۰۰۰ روپیه دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.