سامسونگ هم اکنون A۱۰s را به طور رسمی راه اندازی کرده است.

گلکسی A۱۰s سامسونگ با دوربین دوگانه و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه شد +قیمت و مشخصات

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، سامسونگ Galaxy A۱۰s در اوایل ماه جاری رسماً معرفی شد، با این حال سامسونگ در آن زمان قیمت این گوشی هوشمند را فاش نکرد، سامسونگ هم اکنون A۱۰s را به طور رسمی در هند راه اندازی کرده است،  این گوشی هوشمند اقتصادی نسبت به نسخه قبلی A۱۰ که در فوریه امسال به بازار عرضه شد ، دارای ویژگی های قابل توجهی است.

قیمت گذاری و در دسترس بودن:

مدل اصلی گلکسی A۱۰s یعنی ۲ گیگابایت + ۳۲ گیگابایت با قیمت ۹،۴۹۹ روپیه قیمت دارد ، در حالی که مدل ۳ گیگابایتی + ۳۲ گیگابایتی ۱۰،۴۹۹ روپیه هزینه خواهد داشت، هر دو مدل از ۲۸ آگوست در تمام فروشگاه های خرده فروشی ، اپرا سامسونگ و سیستم عامل های آنلاین پیشرو ، به بازار عرضه می شوند.

مشخصات فنی:

Galaxy A۱۰s دارای همان صفحه نمایش ۶.۲ اینچی Infinity V با وضوح HD + است که در A۱۰ مشاهده می شود. یک اسکنر اثر انگشت مجهز به عقب (مفقود در A۱۰) و همچنین ویژگی تشخیص چهره برای باز کردن قفل دستگاه نیز وجود دارد. Galaxy A۱۰s در سه گزینه رنگی آبی ، سبز و مشکی موجود است.

Galaxy A۱۰s به یک دوربین دوگانه متشکل از یک سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f / ۱.۸ مجهز شده است که همراه با سنسور عمق ۲MP است. قابل ذکر است که گلکسی A۱۰ تنها یک دوربین داشت و دوربین جلو نیز از ۵ مگاپیکسلی که در A۱۰ یافت می شود به یک دوربین ۸MP ارتقا یافته است.

Galaxy A۱۰s مشخصات سخت افزاری را از مدل اصلی همچنان حفظ می‌کند که مجهز به پردازنده هشت هسته ای سامسونگ اگزینوس ۷۸۸۴ است، جدا از نوع رم ۲ گیگابایتی ، A۱۰s نیز در گزینه RAM ۳ گیگابایتی هم ارائه می شود.

هر دو نسخه حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی دارند که می‌توان از طریق حافظه اختصاصی کارت microSD به ۵۱۲ گیگابایت گسترش داد، گلکسی A۱۰ قدرت خود را از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی می‌گیرد و Android ۹ Pie را با OneUI اجرا می‌کند و تمام گزینه‌های اساسی اتصال مانند دو سیم کارت ، ۴G VoLTE ، WiFi ، بلوتوث و GPS را داراست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.