مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی از افتتاح 16 طرح صنعتی با اعتبار 3439 میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان همزمان با هفته دولت خبر داد.

افتتاح 16 طرح صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی
به گزارش قدس آنلاین  و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان خرسان رضوی، مسعود مهدی زاده مقدم در نشست هیأت مدیره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، اظهار کرد: با اقدامات و سیاست‌های دولت دوازدهم و حمایت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، از ابتدای دولت دوازدهم 802 واحد صنعتی و تولیدی به بهره‌برداری رسیدند که درمجموع، هم‌اکنون افزون بر 2600 واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فعالیت دارند.
وی با اشاره به اشتغال 529 نفر در هفته دولت، افزود: با اشتغال واحدهای صنعتی بهره برداری شده در هفته دولت، تعداد اشتغال صنعتی به بالغ بر 75 هزار نفر رسیده است.
مهدی‌زاده‌مقدم با بیان اینکه دولت بیشتر درگیر جنگ اقتصادی است، ادامه داد: با توجه به این اینکه دولت با مشکلات مختلفی مانند تحریم‌ها روبرو بوده ولی این ها مانعی نبوده و از ابتدای دولت دوازدهم سرمایه گذاری 18312 میلیارد ریالی واحدهای صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان را داشته‌ایم که نشان از شرایط محیطی مطمئن برای کسب و کار دارد.
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: هم اکنون استان خراسان رضوی با 49 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب، زمینه تولید را برای سرمایه گذاران صنعتی در40 شهرک و ناحیه صنعتی فراهم کرده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.