گیلان- « عدنان عزام» جهانگرد سوری حامل پیام صلح و دوستی مردم سوریه، در مسیر حرکت از وطن خود به کشورهای مسلمان منطقه، سوار بر اسب به شهرستان آستارا رسید.

جهانگرد سوری حامل پیام صلح به آستارا رسید

به گزارش قدس آنلاین؛ عزام روز چهارشنبه بعد از استقبال جمعی از مسئولان و اهالی در مسجد جامع شهر لوندویل آستارا اظهار کرد: حرکت ورزشی و فرهنگی خودم را هشت ماه پیش با عنوان "سفر به دور دنیا به خاطر سوریه" و با اسب آغاز کرده ام تا به عراق، ایران و جمهوری آذربایجان و روسیه سفر کرده و از مواضع این کشورها در پشتیبانی از سوریه در جنگ با تروریسم قدردانی کنم.

وی ادامه داد: سفر و گردشگری، همچون سایر برنامه های زندگی، ابزاری برای بیان برخی پیام هاست و سفر من نه برای تفریح بلکه با هدفی سیاسی و ملی برای کشورم سوریه است.

وی بیان کرد: بغداد، تهران و مسکو پایتخت های کشورهای حامی مردم سوریه هستند و ملت های این کشورها با ما در یک سنگر جنگیدند و من نیز برای دیدار با مردم آنها به آن ممالک سفر می کنم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آستارا نیز در استقبال از این جهانگرد سوری، حرکت فرهنگی ورزشی او را ستود و دین را از عوامل همبستگی و وحدت مسلمانان جهان دانست.

جمشید مهدوی گفت: سفر انسان ها در طول تاریخ علاوه بر مقاصد اقتصادی، هدف های فرهنگی و عقیدتی نیز داشته است و اقدام این جهانگرد سوری از این منظر حائز اهمیت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.