البرز- در پاسخ به گفتگوی منتشره مورخ ۲۷ مردادماه مصطفی نصیری در پایگاه خبری قدس آنلاین با عنوان «آینده خوبی را برای تیراندازی البرز متصور نیستم» نرگس کشاورز رییس هیئت تیراندازی استان البرز جوابیه ای را در خصوص برخی اظهارات مطرح شده ارسال کرده است.

جوابیه هیئت تیراندازی استان البرز در خصوص اظهارات ملی‌پوش البرزی

به گزارش قدس آنلاین متن این جوابیه به این شرح است:

آقای مصطفی نصیری از تیراندازان ارزنده کشور و استان البرز هستند. این وظیفه هیئت است که امکانات را جهت توسعه ورزش در اختیار تیراندازان قرار دهد در همین راستا، ایشان از کلیه امکانات استان که تحت نظارت هیئت باشد، به  طور کاملا رایگان استفاده می کنند و تاکنون گزارشی خلاف آن دریافت ننموده ام.

با پیگیری صورت گرفته از باشگاه مالک اشتر، مربی و مدیر باشگاه نیز این مورد را تایید نموده اند. در خصوص بلیط استخر، تاکنون درخواستی به دست من نرسیده است.

تکریم از وظایف ذاتی هیئت های ورزشی است و این هیئت در همین راستا، در بازگشایی سالن مالک اشتر در حضور آقای دکتر آقازاده در سال ۹۶ و دو بار در مجمع ۹۸ در حضور رئیس محترم فدراسیون  از ایشان تقدیر نموده است.

سال ۹۷ امکان برگزاری جلسه تقدیر و تشکر فراهم نشد و این مهم در سال ۹۸ صورت گرفت. در خصوص حمایت از حضور ایشان در تیم ملی، اگرچه اتفاق نادری است که هیئتی به ورزشکار خود پاداش حضور بدهد لیکن این مهم در هیئت رئیسه مصوب شده و اجرا می شود. اما در خصوص ادعای سالن نیمه کاره دقیقا نمیدانم  ایشان با چه شخصی بازدید رفته اند و منظورشان چه جایی است که حتی نشانی از آن ندارند.

مصاحبه ایشان کاملا کلی و مبهم است. در حال حاضر تنها سالن نیمه کاره استان، سالن مطهری است که بیش از ۱۲ سال است، به دلیل اشتباهات صورت گرفته، نیمه تمام مانده است. ما با چند سرمایه گذار مذاکره کرده ایم. لیکن به دلیل مشکلات فنی، ادامه ساخت سالن میسر نشده است. این موضوعی است که قدری پیچیده شده و حل آن با توجه به تورم و مسائل اقتصادی امر ساده ای نیست و همت چند ارگان و تصویب هزینه کلان را می طلبد لیکن با این همه، در حال پیگیری و مذاکره هستیم.

در مورد مهاجرت تیراندازان و برخی مسائل اینقدر مبهم و کلی صحبت شده که محل پاسخ ندارد. ولی به هر صورت، تهران دارای امکانات سخت افزاری پیشرفته تری است.

استان تهران ۲۹۳ قبضه سلاح دارد و فدراسیون با کلیه امکانات  در آنجا واقع است. در خصوص اقدامات هیئت استان، به زودی ویژه نامه ای منتشر و در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.  در این خصوص آن زمان قضاوت با شماست. بنده خود را خدمتگزار جامعه ورزش میدانم و همواره به آن افتخار می کنم. همیشه آماده شنیدن انتقادات سازنده هستم و خوشحال خواهم شد.

 امیدواریم بتوانیم فرهنگ پهلوانی را گسترش دهیم و در قضاوت میانه رو و عادل باشیم. در خصوص هزینه های مورد ادعا در مجمع، صورت مالی هیئت و برنامه های آن در حضور وی و رئیس م فدراسیون و مدیرکل استان و کلیه اعضای حاضر، قرائت شده و مصوب شد.

از سال ۹۴ تاکنون در راستای اهداف هیئت و خط مشی تعیین شده اداره کل و در راستای افزایش سرانه ورزشی، با پیگیریهای صورت گرفته، ۳ سالن جدید افتتاح و بازگشایی شده، سالن مالک اشتر که در حال تخریب بود به روز رسانی شده و هر ۷ شهرستان استان البرز فعال شده و در حال استعدادیابی و توسعه ورزش می باشند.

امیدواریم  با انجام طرح ۷۰ روستای مبنا و استعدادیابی با محوریت توسعه عدالت اجتماعی و همچنین  طرح هم افزایی ارگانی در جهت رسالت تعیین شده گام های موثری برداریم و در نقاط مختلف استان شاهد مکان های تمرینی و مسابقه ای بیشتری باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.