فرمانده نیروی انتظامی گفت: خدشه به امنیت انتخابات خط قرمز نیروی انتظامی است و پلیس در این عرصه نیز با اهتمام جدی کار خود را به خوبی انجام خواهد داد.

خدشه به امنیت انتخابات خط قرمز نیروی انتظامی است

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسین اشتری در حاشیه همایش «نکوداشت همسران و فرزندان ۶۷ شهید سرافراز نیروی انتظامی»   که در مشهد برگزار شد در خصوص وضعیت امنیت در حاشیه شهر مشهد، اظهار کرد: در رابطه با حاشیه شهر مشهد اقدامات بسیارخوبی از سوی نیروی انتظامی انجام شده است. از سوی دیگر با افزایش کلانتری‌ها، گشت‌های محسوس و نامحسوس و مهم‌تر از همه همکاری آگاهانه و پشتیبانی ساکنان این مناطق خوش‌بختانه وضعیت این مناطق رو به بهبودی است.

وی با بیان این‌که «ارتقای امنیت ساکنان حاشیه شهر مشهد یک ضرورت است»، ادامه داد: امیدواریم با حمایت‌های دستگاه قضائی و حضور بیش‌تر و موثر پلیس بتوانیم، باعث رضایتمندی مردم این مناطق شویم.
اشتری در خصوص تامین امنیت مراسم ماه محرم نیز گفت: برابر سال‌های گذشته، نیروی انتظامی آماده همکاری و برقراری نظم و امنیت کامل مراسم عزاداری ماه محرم است و در این رابطه جلساتی با مسئولان و هیأت امنای برگزارکننده این مراسم با شکوه برگزار شده است.
وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به پشتوانه همراهی و همکاری مردم و مسئولان هیئات‌امنا در دهه اول محرم و اربعین در مرزهای چهارگانه خسروی، مهران، جذابه و شلمچه در سه استان کرمانشاه، ایلام و خوزستان نظم و امنیت زائران حرم مطهر امام حسین(ع) را برقرار می‌کند.
فرمانده ناجا تصریح کرد: در مراسم اربعین حسینی(ع) بیش از ۳۰ هزار نیروی پلیس به منظور تأمین امنیت زائران و نیز تسهیل در تردد در طول مسیر و گذرگاه‌ها حضور خواهند داشت.
وی همچنین در خصوص تأمین امنیت انتخابات، گفت: خدشه به امنیت انتخابات خط قرمز نیروی انتظامی است و پلیس در این عرصه نیز با اهتمام جدی کار خود را به خوبی انجام خواهد داد.
سردار اشتری در سخنان خود در این همایش نیز با اشاره به این‌که «شهدا با جان‌فشانی و ایثاری که انجام دادند، بالاترین سرمایه‌شان که جانشان بود را برای امنیت وآرامش کشور و مردم نثار کردند»، گفت: هدف شهدا والاترین هدف، یعنی عزت اسلام و سربلندی کشور و مردم بوده است. این هدف با هیچ هدف و مقصد دیگری قابل مقایسه نیست.
وی ادامه داد: همه باید بدانیم، شهدا چه کار بزرگی کردند و شما همسران و فرزندان صبور و مقاوم این عزیزان باید به مقام و جایگاهی که نصیب‌تان شده افتخار کنید، چراکه در سربلندی و عزت ملت و کشورمان سهم مهمی دارید.
فرمانده ناجا با بیان این‌که «همه وظیفه داریم ادامه‌دهنده راه شهدا و هدف عالی این عزیزان والا مقام باشیم»، خاطرنشان کرد: شهدا در یک جنگ سخت، جان عزیز خود را فدا کردند و اینک ما در این برهه از زمان در برابر جنگ نرم دشمن وظیفه مقابله داریم و باید زینب‌وار در صحنه حضور داشته و نگذاریم هدف این عزیزان زمین بماند.
وی یادآور شد: امنیت، اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی مرهون خون پاک شهیدان و صبر و مقاومت خانواده معظم شهداست و وظیفه داریم اهتمام جدی در پاسداشت مقام شهید و خانواده معظم شهدا داشته باشیم.
اشتری پاسداری از ارزش‌ها و تربیت نسل جوان را بزرگ‌ترین وظیفه امروز جامعه برشمرد و افزود: خوش‌بختانه همسران و خانواده معظم شهدا در این عرصه‌ها خوش درخشیده‌اند و با توکل به خدا و توسل به ائمه معصوم(ع) و همچنین تحمل سختی‌ها توانسته‌اند هم در پاسداری از ارزش‌ها و هم در تربیت نسل جوان و یادگاران و امانت این عزیزان، متعهد، عفیف، انقلابی، ولایی و موفق عمل کنند.
وی ضافه کرد: امیدواریم در خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و رسیدگی به مشکلات و انتظارات این عزیزان به خوبی عمل کنیم. بر این اساس امیدواریم در ۵ سال آینده با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، مشکل مسکن کارکنان که بخشی از سهمیه آن مربوط به خانواده شهدای عزیز است را مرتفع کنیم.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.