دبیر کارگروه توسعه و تعالی علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی مشهد از برنامه ریزی برای انجام جراحی‌های نوین اعصاب در بیمارستان امام رضا (ع) در آینده نزدیک خبر داد.

جراحی‌های نوین علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی مشهد در آینده نزدیک

به گزارش قدس آنلاین، دکتر فریبرز رضایی طلب با بیان اینکه این بخش از حدود هشت ماه قبل به منظور ارائه خدمات نوین درمانی به بیماران حیطه علوم اعصاب با همکاری گروه های مختلف آموزشی جراحی اعصاب، بیماری های اعصاب، سایکولوژی و... و. راه اندازی شده است افزود:در این بخش خدمات نوین درمانی بر اساس روش های جدید جهان به ویژه به بیماران مبتلا به ام اس، اختلال حرکتی، پارکینسون و صرع مقاوم به درمان ارائه می شود.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: از زمان راه اندازی این بخش تاکنون بیش از ۹۰۰بیمار از خدمات نوین درمانی بهره مند شده اند.

دکتر رضایی طلب خاطرنشان کرد: تلاش می شود با همکاری گروه جراحی اعصاب در آینده نزدیک و با فراهم شدن زیر ساخت های مناسب، جراحی های نوین اعصاب نیز در این بخش انجام شود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، توسعه و تعالی اعصاب را یکی از مهمترین ماموریت این دانشگاه در قالب برنامه تحول و نوآوری عنوان کرد و گفت: توسعه وتعالی علوم اعصاب یکی از اقدامات نوین وزارت بهداشت محسوب می شود که با همکاری بین بخشی و گروه های آموزشی اجرایی شده است.

وی اظهار امیدواری کرد با راه اندازی اتاقهای عمل بخش بالینی علوم اعصاب بتوان خدمات این حوزه را بیش از پیش به مردم گسترش داد.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.