خوزستان- عملیات اجرایی احداث ۱۴۰۰ واحد مسکونی در مسجد سلیمان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور آغاز شد.

کلنگ احدث ۱۱ هزار  و ۴۰۰ واحد مسکونی در مسجد سلیمان بر زمین زده شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ معاون رئیس جمهور و  رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور  صبح روز پنجشنبه در ابتدای سفر خود کلنگ طرح احداث و بازسازی ۱۱ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی در مسجد سلیمان را بر زمین زد.

محمد باقر نوبخت در این مراسم گفت: بعد از حادثه مسجد سلیمان دولت بلافاصله ارزیابی میزان خسارات زلزله مسجدسلیمان را آغاز کرد تا منابعی که باید برای جبران خسارت صورت بگیرد، تامین کند.

وی ادامه داد: در این راستا مصوبه ای بالغ بر ۹۶۰ میلیارد ریال در هیئت وزیران به تصویب رسید که ۱۰۰ درصد آن ظرف روزهای گذشته تخصیص داده شد.

معاون رئیس جمهوری با اشاره به مجموعه خسارتی که گزارش شد، گفت: طبق برآوردهای صورت گرفته اعلام شد که یک هزار و ۴۰۰ واحد نیاز به بازسازی دارند و علاوه بر آن تعداد هشت هزار واحد دیگر باید تعمیر شوند.

نوبخت با بیان اینکه به همین منظور همه منابع شامل تسهیلات و اعتبارات برای جبران خسارات و نیز بازسازی تامین و ابلاغ شد، افزود: در همین راستا از خجستگی هفته دولت که مقارن با سالرو شهادت شهدای گرانقدر دولت یعنی شهید رجایی و شهید باهنر است برخوردار شدیم و در منطقه حضور پیدا کردیم تا عملیات اجرایی این پروژه آغاز شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.